miercuri, 16 aprilie 2014

La turneu

N-am apucat sa vorbesc pe larg de turneul desfasurat in weekend la Kings.
Sunt putin demotivat dupa toate ce s-au intamplat si unele care nu s-au intamplat ( cum ar fi sa gasesc ceva de lucru). Este greu dar singurul lucru de care ma mai agat si care ma mai defineste cat de cat e biliardul. Imi pare rau ca nu ma pot concentra 100% pe biliard. Asta as face de dimineata pana seara dar din pacate nu se poate. N-am rezolvat nici cu lentilele si ochelarii vechi erau asa imbacsiti si zgariati, acum ii spalam, acum se punea ceata pe ei. M-a chinuit si piciorul weekendul asta asa eram destul de obosit. Am mai prins si proastul obicei de a schimba de cateva ori greutatea tacului si nu mai eram sigur pe lovitura.. Am primit un prim tur tare  cu Elvis. Am incercat sa ma concentrez, dar nu am reusit sa ma apropii de nivelul meu obisnuit. A condus el, am revenit dar doar pana la 4. Am pierdut 7-4 si am trecut pe spate. Am incercat sa ma cncentrez doar la lovitura mea si urmatorul meci cu Ruslan a fost mai usor decat ma asteptam. Doua runuri perfecte, apoi el rateaza bila 5 si strange bilele. 3-0, 4-0 si de aici el a renuntat in sinea lui si a fost usor sa castig. urmatorul meci am castigat mai greu decat trebuia. Am inceput cu run si am ratat urmarea masa la bila 9 usoara. Deja piciorul se inflamase si ma puneam gresit cateodata pe lovitura. I-am dat 3 jocuri cu 2 bile pe masa. Mi se pare ca multi jucatori au incep[ut sa ia concursurile ca pe ceva gen iesit la film sau la scuipat de seminte. Nu prea se mai respecta biliardul, si prin asta nu iti respecti nici adversarul Cand m-am apucat de biliard prin 1995 ( nu acum 5 ani domnule stii tu care) mi s-a spus foarte clar la primul concurs " stai jos pe scaunul tau, nu te misti, lasi adversarul sa joace". Asa ca ma enerveaza oamenii care ori stau in picioare ori se joaca pe telefon in timpul meciului. Am avut o disputa cu adversarul meu pe tema asta si mi-a zis ca nu le face cu intentie. Nu o sa mai las pe nimeni sa isi bata joc de biliard. Cu cat o sa fim mai multi sa promovam acest respect reciproc, cu atat o sa fie mai bine pentru sport. Am sa ma iau de oricine chiar daca se uita urat la mine. Ma doare in cot. Respectati biliardul si nu mai fiti superficiali. Asa si acum e moda cu statul in timeout de 7 ori. Frate ai unul singur pe meci. daca pleci de la masa ti l-ai consumat chiar daca e al adversarului. Dupa ce m-a enervat si am inceput sa joc biliard, ajutat si de un bulan crunt la 4-4 cu 10 ratat dar care s-a intors 4 mante in buzunarul anuntat ( dar care a aratat si pricina sic !) am intors meciul si am castigat. Imediat sontac sontac am trecut la masa cu colegul Costin. A fost un meci disputat pe care l-am castigat dupa un joc mai bun decat precedentul. Urma Raul Maican pentru calificarea in primii 8...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu