duminică, 7 septembrie 2014

Testing, testing

Asa cum ziceam am terminat turneul de la Sereno bine mental dar din punct de vedere lovitura nu am fost chiar multumit.
Lipsea ceva si de fiecare data nu aveam un feedback bun al tacului. Diferenta prea mare fata de inceputul anului cu acelasi tac, si un nivel acum la 60% fata de atunci. Nu vorbesc de rezultate si de nivelul de joc, asta ar trebui sa ne intereseze pe toti. Cati jucatori isi analizeaza meciurile din punct de vedere cat la suta au jucat fiecare bila din cum trebuia jucata ? daca castigi sau nu este imposibil de controlat, asa ca pe termen lung trebuie sa urmaresti cresterea jocului. 
Am trecut pe la TAt Biliard si am luat un HP2 de la Mezz demo sa il incerc cateva zile. Un shaft minunat cu care as putea sa joc daca nu as juca cu efect lateral. Puternic, merge exact cat trebuie si killer pe loviturile de distanta. Din pacate am realizat ca imi va lua foarte mult ( mai ales la cat joc acum) sa ma obisnuiesc cu toata fizica lui si voi ramane in continuare tot cu shaftul meu. Odata ce am trecut acest hop decizional :) , m-am intors la analiza tacului si a loviturii. 
O modificare pe care am facut-o pe parcurs a fost bumperul. Atunci cand a venit extensia de mezz, am schimbat si bumperul, din cel cauciucat plin, in modelul pentru extensie, metalizat si gaurit pe mijloc. Este o mare diferenta, cu ultimul se pierdea foarte mult din vibratiile tacului, parea mult mai bata. Si deci mai putin feedback. Asa ca am revenit la original. 
Cum spargerea nu a mers tocmai ok, am schimbat greutatea de la tacul de spart, de la 20 si putin la 19,7 oz, sa vedem cum o merge. Asa am ramas in mana cu greutatea de 1,5 oz, am pus-o la tacul de joc ( standard aveam 1 oz in capat) si acum e undeva pe la 19,6 oz. Asta cumva compenseaza lipsa antrenamentului si lovesc mai usor pentrru acelasi rezultat. Cu un tac mai greu e mai dificil sa controlezi bila alba, dar asta sa fie problema ! Foarte multumit am fost cat am jucat cu varianta asta si o sa o pastrez pentru viitor tot wx900 ramane, cu acelasi butt. Pe distante luni se tine mult mai bine pe linie, in ultimul timp bilele lungi mi-au cam pus probleme. 
Saptamana viitoare e alta etape de nationale pe zona Muntenia, in noul club TAc Biliard si am ocazia sa il incerc. Detalii https://www.facebook.com/events/843560835663719 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu