miercuri, 26 noiembrie 2014

Cand vrei dar nu poti

Adevarul ca n-am mai jucat in ultimul imp si nu eram prea antrenat. Nu am vrut sa pun presiune si am abordat totul relaxat. Poate prea releaxat. 

In prima parte a zilei a fost si foarte, frig astfel incat am jucat cu fes in cap. Am dat cateva bile frumoase cand m-am enervat putin, am legat ceva mese dar tot am fost undeva la 60% din ce as putea sa joc. Florin a ratat mai mult si asa am ajuns in turul doi sa joc cu Ladanyi, campionul. Ar fi fost o inchidere de cerc frumoasa dupa ce am jucat ultima oara la un campionat national in 2005. Dupa 9 ani am avut sansa sa imi iau revansa. Am fost destul de focusat, dar nu aprins cu scanteia la mine. Nu am fost foarte convins ca pot sa il bat. desi am facut cadou primul joc, beneficiind de jocul lui putin ezitant am condus pana la urma 3-2. Nu am reusit sa tin nivelul si desi am terminat mese grele, am ratat o bila usoara si am bagat o alba ciudata la 8 . In loc de 4-4 a facut el 5-3. Nu am mai reusit nimic si am trecut  pe spate unde eram deja dereglat si nu am mai reusit sa ma motivez. M-am simtit prea obosit. Nu ma vedeam in stare sa mai castig 3 meciuri pentru a ma califica a doua zi. 
Am ramas cu o senzatie de tristete si de neputinta.
Cum la concursul asta doar campionul pleca la europene si in  mintea mea nu m-am vazut in finala nici nu am avut pentru ce trage alte premii nu au fost anuntate de federatie.  Gresit de acum incolo la toate concursurile ma duc sa castig, chiar daca o sa mi-o iau pe coaja in primul tur. Mai bine sa tintesti sus si sa cazi decat sa cazi inainte de concurs. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu