miercuri, 24 decembrie 2014

2014

Am inceput anul c
um nu se poate mai bine simteam ca am ajuns undeva foarte sus si chiar jucam foarte bine. Credeam ca gasisem sistemul perfect prin care sa ma exprim la masa, de fapt asta a fost lucrul pe care l-am cautat anul asta, un sistem perfect de ochire/tintire/aliniere pe care sa il folosesc la fiecare lovitura.
Simteam ca pot da orice si oricand ... La un moment dat si nu mai stiu exact cand, dintr-o data s-a schimbat totul in nesiguranta si chinuiala. pasii stabiliti care altadata rasunau ca o muzica diafana acum pareau de la o chitara cu corzile rupte. Ba sa tin tacul asa, priza mai stransa, mai moale ...

Am avut si un turneu foarte bun la Sereno, cat si la TAC Biliard unde am facut finala cu Ovidiu, desi nu am jucat extraordinar. Poate din dorinta de a avea rezultate am sacrificat de multe ori jocul si iesirile asa cum ar trebui sa fie ele. Am inceput serviciul si a fost si mai greu. Stii cum trebuie sa te pozitionezi, pe unde sa intri in lovitura, dar daca nu esti antrenat tot ajungi cu ceva stramb pe acolo.

Si probabil ca am vrut prea mult de la mine. Singurul turneu care mi-a placut a fost cel de la Titan unde paradoxal am castigat de 2 ori intr-un picior si inainte de operatie si dupa. Chiar daca a fost un turneu mic, mi-a placut cum am jucat. In a doua parte a anului am fost foarte obosit si greu am jucat cate ceva.
BKO Open a aprins ceva asa cum master tac a mai facut ca si emulatie in jucatori. Jucatori multi, club foarte frumos, s-au reactivat si ceva jucatori mai vechi ( mai lipseste Toni ... ). A doua zi cu ovidiu am vrut sa ma pregatesc cat mai bine desi nu credeam ca am vreo sansa si am ratat primul joc, s-a facut 0-2. dar mental am incercat sa nu cedez nici o bila. Brak si amasa si eram in bussines. Nu atat jocul cat atitudinea au intrat putin si in patratica lui, el a incercat sa intre in a mea, meci frumos pana la urma. rateaza dar imi lasa greu bag 7 si alba ... la dracu in scurt timp era 2-5 si era aproape imposibil sa mai fac ceva. Am plecat la baie, m-am intors si sansa a venit reusesc 2 jocuri bune, la 4-5 parea ca va face break dar rateaza 5, mai erau 7 si 9 pe masa. Lunga in unghi. O bag si dupa aia raman lung aproape drept pe 7, trebuia ca alba sa ruleze putin mai in fata. Aici se fac diferentele. Am lovit usor ca un amator si postavul a tras de bila ca sa ramana pe buzunar. Nu mai stiu cum jocul urmator am inchis masa dar era prea tarziu. La 5-6 a facut break si trebuia sa imi accept conditia. Evident ca e mult mai bun, dar chiar si avem o sansa cat de mica. Si cateodata cand ei joaca mai slab avem si noi o sansa sa ne batem cat decat.
Era de bine si am mers la Sereno masters destul de increzator. Aveam primul meci cu gandac, si urmatoarele 2 cu dan Cristea si neaga Costin. Nu am reusit foarte multe cu Cipi , am fost foarte foarte slab. dan Cristea a castigat cu Costin care era intr-un picior si era clar ca intre noi se va da batalia pentru locul 2.
Incepe meciul sunt calm, fac un safe la 7 da pe langa ea. Cu 3 bile pe masa ma las greu pe 9 apoi bineinteles greu pe 10 pe care il ratez. Si pana la 4-0 m-am repezit cu furie asupra bileleor cu acelasi rezultat. 0-5 si era deja cu perfuziile puse. Nicolas de langa masa ma incuraja sa lupt dar parca nu mai aveam energie. Nu trebuia decat sa nu faca nimic si eram gata. rateaza si imi lasa cateva bile. In sfarsit le bag si am luat primul joc.
De cate ori in biliard nu s-a schimbat soarte uite asa. Eu am inceput sa trag pe automat, el sa rateze, am ratat si eu de cateva ori dar a ramas super safe pentru el, s-a intors de tot. 5-2, fac masa dar ma las prost la 10 ratez si se face 6-2. Asta e zic joc cu joc a curs spre mine si se face 6-6. Imi da un safe la 1. E presiune mare si adrenalina aproape ma ridica de pe scaun dau prea repede si las o lovitura. Bila cu bila se apropie de final. de la 7 la 8 ramane prost. Alege sa taie bila si o lasa aproape pe buzunar. Vin la masa cu 3 bile si ma rugam sa nu irosesc sansa asta. M-am lasat cat de bine am putut pe 9 si trebuia decat sa il bag putin efect sus si gata. In momentul in care era sa lovesc am cedat, umarul a cazut si a rezultat o lesinatura de bila 9 a ramas pe buzunar. Frustrat am strans bilele si apoi am ramas pret da cateva minute pe canapea.
Nu intelegeam cum am putut sa cedez. pana la urma e doar o lovitura. Sunt cativa care inteleg ce scriu eu aici si altii care o sa zica ca sunt nebun. Nu conteaza. pana la urma totul vine de la dorinta de a controla bilele si de la pretentii. Pentru varsta, antrenamentul si potentialul meu cred ca am vrut prea mult,
trebuie sa accept ca nu o sa ajung niciodata un jucator de top in conditiile astea si sa joc mai putin concursuri mai de fun si fara resentimente. Nu mai trag la master sau finale si voi juca din cand in cand turneele care imi fac placere.
Acum sa lasam scrisul si biliardul, e timpul sa stam cu familiile noastre. Demonii biliardului ne asteapta cuminti pe langa mese sa reluam lupta ...

CRACIUN FERICIT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu