duminică, 14 decembrie 2014

BKO GOLD CUP

Multi jucatori prezenti la start ieri, am cazut in grupa Cu Vacarus, Lupu Razvan si George Popescu ( finu)
Mi-a placut atmosfera, intotdeauna cand sunt multi jucatori la un turneu iti da o senzatie speciala si un nerv in plus.
Am incercat sa fiu cat mai concentrat si am inceput foarte bine meciul cu Lupu,
dupa ce am facut 3-0 pe greseala lui meciul a fost gata pentru ca el a cazut si nu a mai reusit sa joace ceva.
Meciul 2 cu vacarus a fost un dus extrem de rece. el a inceput cu o masa rapida si frumoasa si a aratat ca este un jucator foarte bun. cand sa fac si eu masa am ratat 10 si s-a facut 2-0. La 1-3 am mai avut o sansa sa fac 2-3 dar nu am reusit, cand a ratat 9 mi-a ramas extrem de greu cu alba aproape lipita de 9. Am incercat ceva cu manta, am ratat si alba a ramas pe buzunar iar 9 departe o lovitura extrem de grea dar adversarul meu a bagat-o fara probleme si eu am sfeclit-o :)
A trebuit sa o iau de la capat si ultimul meci era decisiv cu Finu. Am inceput concentrat si am facut 3-0. Aici sparge si baga alba, ramane 6 cu 9 combinatie aproape de buzunar si 1 pe la jumatate. trebuia doar ca 1 sa loveasca 6 si era gata. Am si vazut 4-0 pe tabela si am data ca taranu de nu am bagat nici o coombinatie :) El a intret in meci, am avut noroc dupa aia ca in loc sa faca 3-3 a intrat alba pe la un 7 cred si am facut 4-2. pana la urma am castigat 5-2 si eram 3 jucatori cu 2 victorii dar ne-am calificat la golaveraj. vacarus a castigat grupa cu +6, eu pe 2 cu +4 si George pe 3 cu +2
Asta e. maine joc pe simpla cu Ovidiu si vacarus cu raul maican. Treaba funny e ca daca e sa castigam ne intalnim din nou in primii 16 :) Valabil si pentru ovidiu si raul care au fost in aceeasi grupa :)))))
Bomba zilei a venit din grupa 1, Sergiu Voicu reintors dupa o participare merituorie la Eurotour nu a reusit sa iasa din grupa sa, de unde au iesit isidor si Amet Gener.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu