duminică, 1 februarie 2015

Concurs ratat

Am mers la BKO Business Cup
destul de optimist si relaxat, jucam destul de ok si eram hotarat sa ma bucur de meciuri. Totusi cred ca am pus presiune pe mine si mi-am stabilit in subconstient niste asteptari care pana la urma m-au facut sa nu mai fac lucrurile care trebuie la fiecare lovitura si a iesit un mix de nu s-a mai putut. Am nimerit in grupa cu Braga si Stangaciu, in primul meci s-au intalnit cei 2 si Braga a castigat 5-0. Era evident ca meciul intre mine si Stangaciu era decisiv pentru al doilea loc calificant. Am inceput increzator, dupa ce marti la Kings am gasit cat de cat un ritm multumitor cu tacul asta nou. Dar, dupa ce am cedat copilareste la o bila, s-a facut 2-0. Am ratat si 6 in jocul urmator si deja eram in corzi. La 0-3 am plecat in timeout si m-am intors sa sparg. Am spart bine si desi nu m-am lasat bine la toate bilele am reusit breakul. Totusi nu ma simteam bine si chiar daca am incercat nu am reusit sa ma remontez mental. Fiindca am vrut sa castig meciul si nu am jucat bila cu bila, cu cat se apropia el mai mult de 5 eram eu mai secat de energie. Bilele drepte se vedea in acolada si nu mai eram sigur de nimic. Am pierdut si am fost foarte dezamagit nu atat de infrangere cat de faptul ca am fost atat de praf ca abordare a meciului. Am fost atat de dezamagit incat nici macar nu mi-am dorit sa mai incerc sa joc cat mai bine cu Braga. Am continuat baia de amaraciune si logic ca am pierdut fara drept de apel. Este greu de gestionat mai ales ca nu intelegeam ce si cum s-a intamplat. Am primit si cateva dezamagiri din oameni din biliard pe care ii credeam prieteni si probabil ca am avut un stres si din partea asta.
Cand zic ca ma apropii de ceea ce vreau eu, mai primesc o lectie, asa cum primim cu totii la un moment dat. Nu poti sa pacalesti jocul, nu exista scurtaturi trebuie sa fii onest la fiecare lovitura. dar, suntem oameni altfel ar fi prea plictisitor, pana la urma orice experienta te poate ajuta in viitor. 
Asa ca sper sa ma incalt corect la urmatorul Gold, pana atunci inapoi la chestiile de baza. 
2 dintre jucatorii pe care i-am antrenat in trecut s-au calificat din grupe cu un joc frumos si asta m-a bucurat enorm. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu