luni, 4 mai 2015

Retușuri

Nu prea am mai jucat în ultimul timp asa ca ieri am fost la Idm în preambulul etapei Bko din weekendul viitor cu prietenul Gabita. M-am tot uitat la mondialele de snooker
încercând sa fur câte ceva din lovitura lor. În ultimul timp ma confrunt cu probleme la direcția loviturii mișc mana și nu simt ca trec ca lumea prin bila. Țintirea am trecut-o total pe automat sau asa încerc la toate bilele. Vad linia de Buzunar și apoi plec în lovitura lăsând corpul sa se găsească și sa se așeze singur pe linia de atac.
Este foarte important pentru un jucator de biliard sa fie atent la lucrurile de baza și încerce sa corecteze. L-am rugat pe Babken sa ma ajute și mi-a corectat câteva lucruri. Nu trebuie sa ne fie rușine sa cerem ajutor.
Cred ca stăteam prea.aproape de lovitura cu piciorul stâng prea în fata. Am început sa țin și mana stânga mai întins.  dacă acum ceva timp intram în lovitura cu mana stânga culisand pe sub shaft acum o poziționez dinainte pe shaftshaft și cobor cu totul pe lovitura. Avantajul este ca ai cât de cât același pivot point fata de bila alba și loviturile devin mai constante. Pare mai stabila poziția și primele 2 seturi de ieri am jucat chiar bine fără greseala. Apoi Gabita a luat și el un set, am luat ultimul și am închis sesiunea mulțumit de.joc.
Ne vedem la Bko în weekend.
Din ce am vorbit cu Leo se va schimba sistemul de participare la Eurotour, vor exista calificări înainte de etape și cei mai în forma vor pleca!  Asa ca avem pentru ce ne antrena mai mare motivație decât sa pleci la Eurotour nu vad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu