luni, 18 ianuarie 2016

Alb si negru

O noua sambata cu BKO Pro, am fost destul de relaxat la incalzire, apoi nu mi-am auzit numele
strigat la primul tur si am presupus ca am tur liber. Bine  ca m-am uitat pe piramida ca uitasera sa ma traga :)) sI M-AU TRAS ... la Alicus. meciul a inceput bine pentru mine, el era destul de nervos, a intrat alba si a pierdut un joc aiurea. la 3-1 am avut sansa de 4-1 dar am ratat si meciul s-a intors. Am jucat slab la buzunar, era destul de frig si nu m-am obisnuit. Totusi asa chinuit am ajuns la 7-8, unde mi-a lasat un 8 greut pe care l-am ratat. Daca intra se facea 8-8. Asa am luat-o pe spate si usor, usor am inceput sa imi intru in mana. Ajutat si de prietenul Ciprian care era anesteziat am castigat usor. Cu Andrei Stanciu am jucat chiar bine si am castigat destul de clar , chiar dupa ce am ratat un 9 am ramas acolo si mi-am jucat sansele. mai aveam un meci cu tanarul Danescu si in cazul unei victorii cu Ovidiu pentru calificarea in primii 8. Am inceput cu 9 din spart, am jucat perfect toate sansele si era 4-1 ( pe spate s-a jucat primul la 7). ratez 9 nu foarte greu dar am dat mai usor sa nu fortez si a ramas pe buzunar. Am luat pauza dar degeaba, energiile s-au schimbat la masa , nu am mai avut nici o spargere legala si tanarul a bagat tot ce a prins, a jucat si safeuri bune. Am avut sa aleg de doua ori niste bile grele de atac sau sa joc o seiguranta. Simteam ca trebuie sa atac ca sa recapat locul la masa dar pana la urma am lasat bile lungi , grele, dar le-abagat. Am pierdut 7-5, apoi Stefan a prins aripi si a castigat turneul trecand de Ovidiu, Alicus , Babken si Mario in finala !
Imi place baitaul daca ramane la fel de serios si respectuos cu tot ce inseamna biliard va avea un cuvand greu de spus pe viitor.

Duminica nu am mai mers la concurs, dar colegul de echipa Andrei Minca " Capitanu" a mentinut
cupa de la Amator in contul echipei  Sereno.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu