luni, 25 ianuarie 2016

Gheata la mal ...

Nici nu s-a terminat ultimul pro ca a venit altul :))) de data asta duminica, pentru ca sambata a avut loc mastersul de la Amator, castigat de colegul Andrei Minca de la Sereno ! In finala Damian Alexandru, o surpriza placuta.
Duminica a fost un frig memorabil, ce mi-a adus aminte de vizitele la nea Vali pe vremuri. La oasele mele a fost nasol. Nu am reusit sa ma adun toata ziua odata ce m-a luat, m-a luat. Nu am putut sa am nici o scanteie, amortit.  Am pierdut meciul cu Cotescu 9-6 dupa ce am revenit de de la 2-6 la 6-6, apoi pe spate am castigat greu cu amicul Pisalita, care era sa ma pedepseasca ca i-am stalcit numele mai demult :)  am scapat mai usor decat trebuia in meciul cu jesus aka Gherman :))) desi am produs cateva mese plus un 9 greu de tot dat cu stanga, am beneficiat de cateva ghinioane ale lui si alba bagata la 9 in ultimul meci. In primii 16 am cazut cu babken, dar tot asa. Un singur break asta e tot ce am putut realiza mai notabil. ce pre-shot routine, ce previzualizare, am fost "inghetat" de tot. data aviatoare o dau pe tarie.
Pana la urma babken a ajuns in finala dupa ce a remontat avantajul luat de Alicus in sferturi  si l-a batut in semi pe Braga, insa Super mario  a reusit sa castige.
Locurile 3-4 Stangaciu, Braga
5-8 Isidor,Alicus,Ovidiu, Voicu Sergiu

Ultimul turneu inainte de Euro Bko, mai este timp sper pentru macar 2 antrenamente ;))))
M-am bagat la clasa de training cu Mika Immonen inainte de concurs, abia astept ...
In rest m-am uitat putin aseara la derby City Classic dar e foarte greu. Comentatorii sunt moartea pasiunii. Am platit 6 dolari si dupa 30 de minute am adormit la Orcollo cu Corteza. A meritat :)))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu