luni, 8 februarie 2016

Euro Bko punct final

S-a încheiat euro Bko
, de acum rămâne sa ne luptam la Amatoare și Prouri...  A fost o experiență foarte frumoasa sa vezi atâția jucători buni la un loc. Din păcate nu am reușit sa ma adun după o săptămână grea și am fost undeva la 40 la suta...  Primul meci a fost cu sârbul Stankovic și am făcut câteva mese dar nu am reușit sa ma adun în momentele cheie. Pe spate Chirițoiu a jucat foarte bine și nu am avut multe șanse. M-a impresionat Drago cu stilul lui năvalnic și plăcerea cu care poate juca. Ai noștri nu s-au făcut de ras, Babken putea  sa îl bata pe Nick the Greek,  Sergiu Voicu a jucat foarte bine atât tactic cat și la buzunar cu Feijen,  chiar enervat acesta la un moment dat ca nu putea sa îl domine...  Mario a ratat 2 optari de la 7-7 cu finalistul Kaci iar Braga a ratat calificarea în primii 16 la 8-8, la bila 8.
Organizarea a fost foarte buna, felicitările mele Leo,  stafului Bko și lui Alecu pentru efort.
Terminatorul olandez și-a făcut treaba pana la urma,  chiar dacă a trecut prin momente grele. Aceeași aliniere, aceeași priza, același balans, pauza la bila alba, ultimul balans ușor în spate, pauza, lovitura fina. Incredibil de constant,  controlat. În ultima zi au ajuns și câțiva tineri de viitor pe lângă cei consacrați. Sandor Tot l-a demolat pe Ekonomopoulos pentru a fi torpilat de tânărul Kaci care a jucat fără greseala și în semifinala. Atât calm la un jucător de 17 ani...  Poate cel mai frumos meci a fost intre Tony Drago și Zoran Zvilar. Sârbul nu a greșit nici o bila de buzunar, doar 2 pushuri din care Tony a inventat mese și un safe greșit la 8-8.
Titanii au plecat noi rămânem cu problemele noastre. Am de tras acum sa ma întorc la stilul natural, prea am exersat multe stiluri de aliniere, tintire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu