joi, 18 februarie 2016

Nu prea am mai jucat în
ultimul timp. An avut mult de.munca. Am hotărât sa merg mai mult la concursurile Pro care au premii mici în comparație cu talia concurenților. De câteva.săptămâni parca am avut o ceața nu prea am jucat nimic, duminică am fost 21. 2 în grupa pro, 2 grupe de 2 :)) din care s-au calificat amândoi, și 5 grupe de 3 :) Am căzut cu Cătălin Toropoc și Cătălin Bargauanu...  Cu primul am avut 5-3 și am bulit 8, apoi am pierdut 6-5...  Cu celalalt a fost 0-2,4-2,4-6 Sec...  Azi am reușit sa ajung la Sereno. După câteva jocuri am scos shaftul original de la Chuck...  Am simțit foarte bine bila și am jucat chiar bine. Am sa mai joc următoarele turnee cu el să vedem cum merge.
Nu am fost la cel pe echipe de ieri, dar echipa Bargaoanu / Testosu au luat jackpotul și au făcut break la tombola, luându-i lui Leo 1500 de lei!  Bravo!  Video îl găsiți pe pagina Bkohttps://m.facebook.com/bkobucuresti/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu