joi, 24 martie 2016

Mai greu, mai bine

Când a venit tacul înapoi de la Mr. CEM,
punând uniloc în loc de filetul de lemn s-a mai îngreunat. Am scos greutatea din capăt sa experimentez și cu alta greutate, am taiat-o și am sfârșit prin a le pierde. Am jucat câteva săptămâni asa ușor de 18,7 și chiar am avut rezultate
 Dar parca lipsea ceva. Într-o dimineață am intrat la Brico, cu tacul la brat sa caut greutate. Am probat câteva și se potrivea cel metric de 8 dar avea un filet puțin diferit fata de modelul american. Uite asa am făcut lucru manual inainte-inapoi inainte-inapoi pana am reușit sa fac toată distanta. Apoi am luat un șurub, l-am tăiat și gata greutatea :))) Merge super  asa mai greu, parcă am 2 viteze în plus. Sta mai bine pe lovitura, și am dat niște bile superfrumoase saptamana asta. Asa ca greutatea și bumperul sunt lipite cu un flacon întreg de lipici. Nici dracu nu mai schimba greutatea la tacul asta :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu