luni, 14 martie 2016

O noua medalie si gura aurita a lui Costica

In pana de pastile am apelat la Elk Master. fara sa o presez, nimic de gen. A mers
foarte bine si chiar m-a uimit in ultima saptamana. Am tras niste bile frumoase ca in tinerete, se lipeste de alba foarte bine si am prins mare iincredere. Am facut multe mese frumoase cu o lovitura fluenta, ritm rapid ... La concurs sambata am dat shaftul vechi prietenului  Urlateanu sa il duca in Germania la un mester priceput sa mi-l faca de snooker. Sa am si de pool si de snooker cand ma arde amocul :))) Cool zic. Si sa nu am mai multe shafturi sa am variante de schimbat intre ele ;) Costica imi zice ca mai bine il pastrez sa il am de rezerva cine stie ce se intampla la shaftul principal. Ce sa se intample zic, n-are ce :))) Am avut grupe de 5 cu primul la 6. Am fost relaxat, am scapat mai usor decat ma asteptam din meciul cu Berendea, am trait periculos si am castigat pe final 6-5 cu Lungu, am castigat usor cu prietenul Damian si domnul Bularda. O chestie funny ... Jucam cu Lungu si ma intreaba Laurentiu cu cine joc. Foarte serios zic : Cu Bularda Laurentiu. El : Vrei sa scot si eu buletinul ? Eu : Sunt terminat :))))))))))))))))))))))))))))
Am castigat grupa si impreuna cu Berendea am asteptat sa se termine cealalta grupa. Aproape 3 ore ... Oamenii au fost relaxati .
Am fost tras prima oara la tombola milionarilor. Incercare la 700 de lei. Am spart dar am ramas pe 2 de dat cu manta. Am incercat , a fost aproape , s-au dus banii ... Nu m-a dus capul sa dau dupa 9 ... Eram si adormit dupa 2 ore de stat.


Castigatoul Tombolei B&R in valoare de 700 de lei, IULIAN DRAGNE!!!
Posted by BKO on Saturday, March 12, 2016

 In sferturi mi-am facut viata grea dupa ce am facut 3 mese si am lasat 2 de 9 in gaura. era 1-2 :) Am dat o margareta si am bagat 9 sa fac 2-2. Apoi la 3-2 m-am lasat rau pe 9 dar la-m bagat cu 2 mante la jumatate. Adversarul era destul de sigur ca trebuie sa fie suparat pe bulanul meu, de aici si taranismul de la final probabil. La 5-3 pentru mine, lasa un 8 lung de tot si nu aveam decat un mare retur inapoi sa raman pe 9. cand sa dau a inceput sa isi stranga tacurile, incepand cu cel de spart. Il intreb ce face si zice mormaind ca se pregateste sa plece. Pai zic, si ce fac mai dau ? Aaaaa pai da normal :))))  M-a amuzat treaba, si nu mai puteam de ras. M-am dus sa sterg tacul de vreo 3 ori ca sa il mai tin pe jar. Pana la urma retur perfect, Game ,Set,Match.
Un mic hint pentru jucatorii care vor sa castige meciuri oricum : daca nu esti in stare sa faci o masa cap-coada , si nu din cauza ca ai o zi proasta, dar pentru ca nu stii iesiri, tehnica ... Nu are sens sa te enervezi ca pierzi. So back to the drawing board lads, learn the game ...
Din pacate in semifinala dupa ce am luat primele 2 jocuri cu Dan Cristea totul s-a terminat. Am spart cu tacul de joc si pastila s-a facut acordeon :) Nu s-a mai legat nimic, plus ca el a jucat foarte bine dupa ce am cedat trena. mai mult mi-a parut rau ca mi-am scapat nervii din frau si m-am suparat. Nu numai pastila de vina bineinteles. cand am vazut ca pierd si ca nu mai pot sa lovesc am schimbat cu Z2 dar nici asa nu a mers. Put si simplu m-am taiat si am pierdut meritat. pana la urma Dan a castigat finala cu Viza rapid. 9 din spart, 9 din bulan, masa, combinatie si era deja 4-0 ...
pana la urma am iesit pe 3, deci nu a fost chiar rau. Obiectivul e sa ma calific la masters si e destul de realizabil chiar daca nu pot merge la toate. ma apuc sa pun un Zan soft, sper ca pana la finalul anului sa nu il mai schimb :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu