sâmbătă, 7 mai 2016

Cald și rece

Primul meci a fost dezastru,
am fost mort cu domnul Bargaoanu. Pe spate am dat de Nicolas și la 0-3 eram deja plecat. A ratat un 7 și meciul s-a întors...  Am mai dat o Margareta la 5-5 și aia a fost :) La 3-3 am băgat eu 9 din spart apoi el a dat combinație a fost funny. Ca sa ma calific pe piramida trebuia sa îl bat pe Cristi Oprea. La 3-2 pentru mine a ratat un 9 ușor de tot, apoi a mai avut doua nasoale și am câștigat mai ușor decât trebuia. Pe simpla am căzut cu Braga și am primit avantaj 1 pana la 6. Am făcut cel mai bun meci al zilei chiar dacă am ratat 8 sa fac 4-1. Combinat cu 2 faulturi ale lui la niște bile dificile pana la urma am câștigat. Ce emoții am avut la ultima masa. Dar rutina 1-2-3 m-a ținut drept. Am mai făcut o masa cu bile grele și 9 la Ploiești m-am lăsat. A fost fun pana la urma. În primii 8 am jucat cu Ovidiu și la 2-1 pentru mine mi-a luat un fault discutabil. ESTE AICI https://www.youtube.com/watch?v=9IweqBsSmj0    la momentul 5:25:30 Dupa inregistrare zic ca nu a fost nici acum.

 După aia nimic nu a mai mers, chiar dacă am ajuns la 4-4 de aici am dat doar din safe. Dar, la 1-0 am avut 2 șanse sa termin masa și nu am reușit sa lovesc cu curaj. Departe ca lovitura de meciul cu Braga. Pana la urma a fost fun, chiar dacă am jucat cam la 50 % pe ansamblu. Dar sunt zile și zile, noi sa fim sănătoși. De luni ne întoarcem la antrenament la echipa Sereno.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu