joi, 2 iunie 2016

BKO race to one

Din punct de vedere distractie a fost super, caterinca maxima, mai pe stilul filipinez, toata lumea comenta de pe margine, cu Braga in rol de hatru sef. Multe replici frumoase gen Toropoc catre Ovidiu : Acum o sa ne miscam si o sa vorbim sa ne razbunam poentru toti anii in care am suferit  ca nu respiram la meciurile tale   :)))) Loterie , loterie da a castigat Braga .:))) Eu am bagat 2 albe intr-un joc si asta a fost participarea. Singurele lucruri cat de cat negative vad intrarea de 20 de lei, cam piperata pentru un joc, de teambuilding ar fi mers 10 lei cred . Toti banii la locul 1 cam sec :)
E pe canalul de youtube al Bko daca vreti sa revedeti ...
Marti am mai fost la un amator de seara si dupa 3 jocuri bunicele, incheiate 18-2 LOL conduceam in sferturi si cu Manusa 3-0. Dupa un joc tactic prelungit de 15 minute am ratat 5, am revenit la masa la 9 si am dat cu manta, ratat ... De acolo manusa Ucigasa a reinviat si am pierdut dupa ce nu am reusit sa il prind cu a treia greaseala, mereu a gasit un fir ...  Am sa ma antrenez special la safeuri, obiectivul meu acum este sa il bat macar o data la 3 greseli ;)))

A inceput si Eurotourul din Cipru, avem doar 2 jucatori prezenti Berendea si Braga, amandoi pe spate  www.eurotouronline.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu