vineri, 1 iulie 2016

Viata fara biliard

Viata fara billiard este pustiu :))) Nu am mai jucat de 3 saptamani ... am avut ceva problem cu spatele si de familie ... oamenii normali nu inteleg ce inseamna acest sport pentru noi cei atinsi de acest frumos microb. O lume speciala in care poti sa te desfasori asa cum esti, liber fara a trebui sa dai explicatii nimanui. cand esti la masa este lumea ta ... dar nu poti explica asta familiei si prietenilor care il vad ca pe o simpla joaca si timp pierdut. Am investit multa energie si timp pentru billiard, atat pentru joc cat si pentru dezvoltarea lui, atat cat am putut. Blog, forum, zeci de turnee organizate, munca la federatie. Este usor sa dai din gura dar sunt putini care chiar isi pierd timp sa faca ceva cu adevarat pentru sport si nu doar pentru ei. Apreciez curentul care s-a format anul asta in Ardeal, cu TPA Tour, acesti oameni din organizare si partenerii lor fac o treaba buna ce vine sa continue suflul dat de fenomenul BKO. Nu este usor ...  
Poate am fost egoist fata de familie de multe ori, dar in acelasi timp biliardul este o parte din mine. "Cine vrei tu sa fii ? " zicea Arnold intr-un motivational pe youtube ... Dar cum sa te transformi acolo Nu am avut nici o data sansa sa o fac full-time si nici sa ma sprijine cineva cu adevarat si poate ca nu o sa o am niciodata ... dar atat timp cat voi fi in picioare visul va continua. Nu trebuie sa renuntam la vise altfel ramanem niste robotei care trec prin viata indeplinind diverse sarcini. Poate nu o sa ajung niciodata acolo unde visez in fecare zi cu ochii deschisi, dar voi fi pe drum intr-un fel sau altul ...
Spor la bile prieteni

Un comentariu:

  1. Frumos scris si foarte adevarat. E frustrant cand stii ca ai putea performa, dar din diferite motive esti nevoit sa ajungi foarte rar la masa de biliard si sa te antrenezi in voie. Bafta tuturor si intelegere din partea celor apropiati.

    RăspundețiȘtergere