duminică, 3 iunie 2018

Brânză bună în burduf de câine

Asa mi-a zis o invatatoare cand eram mic. Cateodata asa cum e cazul acum imi aduc aminte de chestia asta. La concursul asta se potriveste cel mai bine. Imi place
ideea asta de a te califica mai departe undeva chiar si in China... Am fost entuziasmat la inceput si chiar am jucat binisor joi cu Ovidiu la antrenament chit ca nu am mai jucat. Dar fara sprijinul real al familiei e greu sa te motivezi. Nu am abordat serios turneul si am venit obosit. Prima observatie : biliardul chinezes este fun dar doar pe mesele de chinezesc. Au o aura speciala si imi place fizica bilelor pe masa. Faptul ca nu se anunta nimic aduce ceva din bila 9.  Trebuie sa spargi tare ca sa nu faci ilegala, se inpune regula cu 4 bile trecute. Felicitari organizatorilor si pentru faptul ca au dat premii pana la primii 16 desi nu au fost asa multi participanti.
Am ratat cateva sanse bune in primul meci am fost plat, fara nerv si m-am trezit abia la 1-4 sa fac break... dar am primit unul de raspuns si am trecut pe spate. La calificare am jucat cu Filip si am inceput putin mai bine desi mesele sunt prost intretinute si ne-am dezumflat putin. Beneficiind si de cateva ratari neasteptate am trecut in primii 16. Am spart din ce in ce mai bine cu noua pastila On fosforescenta... am parcat alba cu frana pe mijloc si bile bagate. Cel mai pozitiv aspect. In primii 16 am cazut pe piramida simpla cu Babken. La cum jucam nu aveam sperante dar jocul m-a contrazis. In curand aveam 3-0, masa la dispoziție si am ratat o bila simpla la jumătate. Primul semn al prostiei care avea sa vina. Desi era un moment in care scanteia aia care mocnește acoperita de straturi groase formate din esecuri,depresii sau alte porcarii stranse de-a lungul timpului da sa iasa. Cand lumina apare chiar si pentru o secunda ai senzatia ca  esti  maret... chiar daca nu dureaza mult :) Am dat degeaba jocul si monstrul adormit s-a trezit. In urmatorul joc am fost la fel de neinspirat dar sortii m-au ajutat din nou Babken a bagat alba la ultima iesire spre neagra !
De la 4-1 imi mai trebuia un joc mai aveam 1 bila si neagra ... pozitie ideala dar a rulat prea mult nenorocita. Am vrut sa dau cu manta si am dat chix. De aici a urmat un film pe care nu vreau sa il mai vad vreodata. La 4-2 a spart ilegal. Aveam o bila grea ca sa joc sau puteam sa sparg eu din nou. Asa aveam 2 spargeri la rand ca sa inchid jocul. .. dar prostul nu cum sa nu ... am ratat si s-a facut 4-3 Desi nu vroiam am simtit ca devin rigid si nu mai pot gandi cum trebuie. Am spart bine bagat prima bila desfăcut tot dar am tras lesinat si am ratat din nou. 4-4 se parea ca blestemul nu se poate rupe sa il bat si eu o data. Tensionat meci cu 3 bile pe masa am dat sa ies la ultima si am ramas masca. Babken cu 3 bile pe masa si freeball ramane si el masca la utlima bila. Da safe, eu joc jump dar din fericire  ii ramane cat sa nu bage bila. Rateaza safeul si imi lasa o lovitura lunga cu alba aproape de manta. 2 bile pentru primii 8. O bag dar alba se lipeste de coltul buzunarului aproape sa intre. A trebuit sa dau de sus si am ratat. Am fost daramat si nu de infrangere cat de slăbiciunile mentale aratate. Pana la urma greu de digerat dar asta e nivelul. Babken si-a revenit si a ajuns in finala dar Ovidiu a reusit sa fie invingator. La el acasa s-a ambitionat. Am incredere in el ca va face treaba buna in china si poate aceste evenimente vor readuce biliardului romanesc suflul de care are nevoie. Cred ca cei care au afaceri in biliard au o datorie morala sa se si implice in aceasta revigorare.
Acum chiar m-am ambitionat si nu stiu cum dar trebuie sa ma antrenez chit ca ma voi duce noaptea. Astept sa adoarma nevasta si o tund la club :)))

3 comentarii:

  1. Da..cunosc starea asta..o cunosc toți jucatorii de biliard cu un nivel căt de căt bun..biliardul e greu.Pentru muritorii de rand...si mai greu..eu sunt printre ei..familie copii..joci cand apuci....In anul 2011 l am vazut prima data pe Francisco Sancez Ruiz la un turneu in Malaga..Spania...parea un copil..dar copilul nu rata o bilă..iar in finală il bate pe David Alcaide..concluzia..ARĂTĂ MI UN CAMPION ŞI O SĂ ȚI ARĂT UN COPIL FĂRĂ COPILĂRIE...nimic nu se poate fară sacrificiu..Răzvan Spatarul de la Timişoara...a sta la mine in casa la Zaragoza..si i a bătut pe toți campionii din Zaragoza..cu un tac Lucassi de 150 de euros....Recent am avut ocazia sa probez un Mezz exceed..cu Ex pro pe el la 2500 de euros..aproximativ...am ramas cu lovitura acestui tac in Memorie.Am probat multe tacuri...dar nimic..comparat cu Exceed..mai mukt ca sigur e o chestie de gust..totul se rezumă la ...CĂT JOCI?..nu pot sa cleltuiesc 2500 de euros pe un tac...pt a juca o zi pe săptămână..la aşa ceva m am referit la comentariul anterior...despre tacuri.TOT RESPECTUL PT PAGINĂ..sunt prea puțini oameni in Romănia cu atăta dedicație pt biliard.Mult respect domnul Iulian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a repsosat ca de multe ori ma plang prea mult. Dar le scriu tocmai pentru ca foarte multi jucatori de biliard trec prin starile astea. Te salut cu drag Tudor si sper ca sa intr-o zi sa jucam un biliard impreuna

      Ștergere
  2. Salut si eu aparita lui Tudor pe acest blog si sper sa mai impartaseasca din impresiile lui despre biliardul romanilor din Spania si despre biliardul spaniol.

    RăspundețiȘtergere