duminică, 10 iunie 2018

Despre Krindlekin si intalnirea cu Andrei Popa la Bucuresti

Nu am apucat sa scriu despre intalnirea cu Andrei ... a fost foarte interesanta. Am descoperit un tip jovial cu foarte multe cunoștințe despre tacuri si o filosofie despre constructie pe care am gasit-o foarte aproape de a mea.
Nu in ultimul rand lucreaza cu pasiune. O placere sa discuti despre tacuri cu el si sigur o sa imi comand si un butt de joc :)
Tacul de spart este foarte bun iar jumpul este impecabil sunt extrem de mulțumit! Recomand macar shaftul de diamondwood cu caldura.A luat si cateva comenzi din Romania si cred ca acum are lipsa de asteptare destul de mare. Mai are doar cateva locuri anul asta din lotul de diamondwood din cate stiu eu. Poate sa faca break sau  jump si din artar.
In dorinta de a face si un tac cu lemn romanesc andrei a plecat cu cateva bucati inapoi in state pentru teste  iar restul au ramas la mine. Asa ca cine doreste avem esente de nuc si ulm puteti sa le alegeti, sa le sfintiti, cantariti,dormiti cu el o noapte  .... apoi le trimit la Andrei si se apuca de treaba. Un tac din lemn romanesc ? Acum este un vis devenit realitate. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu