vineri, 18 ianuarie 2019

Mercury Open

Am schimbat asa cum spuneam modul de abordare al alinierii si incepe sa fie din ce in ce mai bine... mi-am recapatat multe din lovituri.
Pusesem un grip  de cauciuc peste butt si il facuse rigid rau. L-am scos si e mult mai bine. Am fost la Mercury la openul de bila 8 ... de când nu mai jucasem jocul asta :) Strategia e foarte foarte importanta :) Am avut multe meciuri bune sar in semifinala disputata pe la 2.30 dimineata am capotat. Desi am condus 3-1 am luat cateva decizii proaste si mana nu ma mai asculta... adversarul a jucat apoi cinic fara greseala ... un meci clasic cu "Rechinul" Andrei Minca terminat intr-un clasic 4-5 😂😂😂 In finala Velicu a castigat tot 5-4 😅 Pe ansamblu un turneu reusit :)
Maine merg la Last Man Standing. .. sper sa plec tarziu 😃😃😃

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu