miercuri, 23 ianuarie 2019

Pool Mania Team Champion !

A fost una din cele mai frumoase zile de

biliard din ultimul an ... asa cum este in biliard si ai o
perioada mai proasta iar cand nu te astepti se intampla ziua in care joci bine, te simti bine si lucrurile se intampla cum trebuie la masa :)
Asadar dupa esecul de la Last Man Standing am facut echipa cu tizul Iulian Cocoral duminica la Mercury. .. Un tip f ok jovial si relaxat, ca si mine :) Am pierdut primul meci in grupe cu tinerii Hassan and Sebi pe greselile mele 😄 apoi am luat-o pas cu pas bila cu bila si am reusit sa castigam toate meciurile ... usor usor am sudat energiile de joc prin sustinere si fara cicaleala de tate pe fiecare bila. Sund adeptul la dublu pentru a iti lasa partenerul sa isi joace jocul si eventual daca are nevoi sa te solicite. Am avut meciuri grele dar am muncit cu drag si malt 😃😃😃 Am ajuns in finala dupa ce am trecut de Alecu/Busuioc si Neacsu/Sacal ...
Finala a inceput prost si eram condusi 5-0 ... ei reci si profesionisti ... noi relaxati dar in biliard se poate intampla orice ... adversarii au lasat garda jos ... am inceput sa luam joc cu joc si energiile la masa s-au schimbat ... ratarile noastre au devenit ratarile lor si mesele lor ale noastre... Am incheiat cu manta si  7-5 una din cele mai frumoase reveniri de cand joc biliard si unde eram 2 ... cand esti pe val si te incurajezi cu un c'moooonnnnnnnn face toti banii :) Zeii au fost milostivi cu echipa care a avut mai multa placere de joc puteam sa si pierdem  7-0 nu era nici o problema pentru mine. Am invatat de-a lungul timpului sa nu mai fiu constipat si sa ma bucur mai mult de orice. Chiar daca altii raman in anii cenaclul flacara  sper in continuare la ce e mai bun pentru noi toti.
Multumiri tizului pentru suport ai fost super colegu :)
Urmeaza Mercury vs IDM team challenge 😉😉😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu