sâmbătă, 25 aprilie 2009

Concurs in Kings

Asa ... Primul meci am cazut cu Malaele, care se pare ca a inceput sa vina la concursuri din nou. N-am jucat stralucit, da el mi-a lasat 2 nouari in fata buzunarului si am castigat 5-2. Acelasi buzunar virgin care ma secase la concursul trecut, m-a ajutat de data asta sa imi iau revansa pentru meciurile pierdute pe vremea Campionatului national.Jocu 2, hop si Finu' iara pe capul meu. Din nou n-am putut sa ma concentrez, si incepuse durerea de picior sa ma supere, greseli copilaresti m-au facut victima sigura. Ah Finule ................
Meciul de calificare l-am jucat cu Alex " Tataie" Vasilache, care imi dadea avantaj 1. Avantajul s-a dus repede si a facut 2-1. Ma miscam atat de greu incat daca era creta la o jumatate de metru nu o mai luam. In sfarsit, m-am suparat si am sapat adanc in interiorul demult inecat al jucatorului de odinioara, si cu o vointa extraordinara am intors meciul castigand cu 5-2, invingand si durerea si pe Alex, care de altfel a jucat impecabil. Toata admiratia pentru el, este un jucator de top, dar astazi nu a avut ce face.
Urmau primii 16, piramida directa. Sortii sau mana de popa a lui Birdy mi l-au harazit pe Cola, recentul invingator al tripletei de aur Ovidiu, Babken si Viziru. Aici am primit avantaj 2 pana la 7. Pe vremuri si coleg de camera in peregrinarile noastre din defunctul campionat.
Am incercat sa ma concentrez si in parte am reusit. In sfarsit, am facut 6-3. De acolo a inceput totul ... Mi-a lasat la scorul asta un safe cu 9 pe manta si alba spre cealalta. Chiar n-am gasit un safe, asa ca am incercat cu manta si l-am lasat la jumate.La 6-4 a spart el si a ratat la 3. M-am repezit si mi-am lasat o pozitie grea la 4, ce abia avea loc pe langa 9. Trebuia doar sa il bag, mai erau 5 si 7 aproape pe buzunar,insa l-am ratat si iar am pierdut. Am spart, am mers bine pana la 4 unul lung dar nu foarte dificil. Ah iar am ratat, doamne ... Ce gust amar au aceste ratari prostesti, mai ales cand poti sa castigi .. In sfarsit, la 6-6 intru la masa si vedeam doar o particica din 1 ce se arata sfioasa dupa alta bila. L-am introdus, si de aici nu mai era foarte greu. Am ajuns la 6, bila nu era greu de dat, insa nu m-am hotarat pe unde sa ies la 7. 8 era pe gaura la jumate, ce mai, jocu era facut. A iesit o lovitura moale si am ratat dar totusi a ramas un semi safe. El a incercat la buzunar si mi-a lasat o pozitie ciudata la 7, nu stiam cum sa joc ca nici tacu asta nu ia super efecte. In sfarsit l-am bagat si m-am lasat la 7 de nu puteam decat sa il dau cu manta sau safe. Am incercat safe, si desi nu il vedea ca lumea, Cola a dat putin masse si l-a dat el cu manta. A cazut parca tavanul pe mine. Groazanice sunt momentele dupa meciuri in care stii ca puteai sa castigi, si ai ratat prosteste. Doamne ce-as mai fi vrut sa dau la 6 ala din nou. O senzatie de gol interior, greata si lipsa de respect pentru propria persoana m-a cuprins.
Asta e , pana am ajuns acasa si am dat de fetita mea pusa pe joaca si mi-a trecut. Pana la urma, este un simplu joc, asta e, dar daca as fi castigat ...............



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu