vineri, 5 februarie 2010

London Master

A mai trecut un an, am mai imbatranit putin. Incet, incet anii se aseaza peste noi dar pasiunea pentru joc ramane neschimbata. Este ceva special in acest eveniment, parca dupa un an de zile seamana ca un punct de la sfarsitul propozitiei, o concluzie sau batalia finala. Cine e cel mai bun?Parca titlul de master se ridica deasupra premiilor si altor beneficii, se joaca la baioneta iar orgoliile devin mai prezente.
Asadar, duminica este finala, ce bine ca am inceput sa ma pregatesc psihologic si fizic. Am fost aseara in London si dupa mult timp am legat 2 breakuri la rand :) Mi se pare ca tonusul este mult mai bun, si asta in primul rand am vazut la spargere, mi-am imbunatatit mult forta exploziva. De rezistenta nu mi-am dat seama ca n-am jucat decat 3 seturi, dar parca lovitura e mult mai cursiva.
Este posibil sa avem live stream, asa ca stati pe receptie ...
Hai sa vedem postati favoritul vostru la castigarea concursului, as face poll, dar deocamdata avem 32 de nume ..... Castigatorul va primi o carticica cu regulile oficiale de pool in limba romana.

Un comentariu: