sâmbătă, 19 iunie 2010

Axa Challange

Dupa ce in ultima perioada a fost cam sarac timpul dedicat biliardului, datorita eforturilor lui Red am reusit sa incropim o echipa performanta care sa se lupte cu leii de stepa ai Sloboziei. Asa ca azi am plecat 4 castigatori de Muscoi ( Eu, Alex, Flo si Dragos) plus eternul loc 2, denumit si Beta aka Red :) Ajunsi la clubul Axa, am avut parte de o propunere care ne-a dat peste cap toata strategia : sa jucam bila 10 in loc de bila 9. Si cat repetasem spargerea si schemele de la pagina 25 din carte LOL Pana la urma am jucat asa, fiecare cu fiecare, dar si Red a uitat cupa acasa, asa ca psihologic erau deja infranti. Am inceput bine cu Cati si chiar am simtit bilele, pana la urmatorul meci cand am furat-o 5-0 de la un Mihai Damian antrenat, concentrat, la plic as putea sa spun. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu viteza loviturilor. Am pierdut pana la urma 3 jocuri si am castigat 2, Flo si Dragos au castigat 4, Red a castigat 3, iar Alex slabut azi ...
Intr-un final Dragos si Mihai au jucat meciul decisiv la 12-12, si joc decisiv la 4-4 ! Nervii ultimului Muscoi Champion au fost mai tari si bucurestenii au plecat invingatiori fara rusinea de a trebui sa trimita cupa prin posta. O zi agreabila de biliard, in care am dat multe bile marfa si mi-am adus aminte de vremurile vechi, dar m-am si enervat ca nu mai sunt constant. Deh si lipsa de antrenament. Oricum echipa a fost importanta, desi Red a tinut si cu noi si cu adversarii, ne-a urat sa ratam de incurajare ... 
PS : berea la draft a fost marfa, cu pahare de la congelator :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu