sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Dus rece

Am plecat azi spre Kings cu speranta ca voi juca bine, hotarat sa fiu concentrat la fiecare bila si sa incerc sa regasesc starea aia de concentrare in care nu te gandesti la nimic, dar vezi si simti absolut totul. Din pacate mana de popa a lui Birdy nu mi-a rezervat vreun adversal facil ca sa o iau mai usurel, Primul meci cu Teo Popescu. La inceput eram ok, foarte atent si concentrat. Si am intrat bine in meci, am facut masa dar am ratat prosteste. Apoi pe spargerea lui am incercat sa uit de ratare si sa imi astept sansa. cand credeam ca s-a facut 2-0, a ratat 9 dar a ramas destul de greu. M-am motivat ca in vremurile bune si l-a,m bagat. Apoi am prins masa si cand credeam ca fac 2-1 am ratat penultima bila si de acolo totul s-a daramat. Am mai avut o sansa in jocul urmator dar m-am lasat masca dupa colt. Am rata si el a dat combinatie, 1-3 ! Nu stiu ce s-a mai intamplat dar am luat-o 5-1, un meci pe care puteam la fel de bine si sa il castig. Ca tabloul sa fie complet urmatorul meci am cazut cu Finu. Cu moralul la pamant, n-am fost in stare sa mai opun mare rezistenta si am inchis cercul cu acelasi 1-5.

Dupa concurs am pus un butt mult mai usor pe 314 (cel de la fostul meu Bautista, o bucata ashwood) si ceea ce am simtit de multa vreme s-a adeverit. Am facut balansul lejer, si miscarea foarte cursiva. Am simtit ca atac mai bine bilele. Cum m-am inteles cu Dl. Fisher sa ii trimit tacul inapoi si sa imi faca ceva mai usor, pana atunci  o sa joc cu combinatia asta.

In optimi Nicholas l-a scos pe Raul, dar in semifinale Babken l-a mitraliat cu un sec 7-0, 4 breakuri pe mana lui si 3 mese. In cealalta semifinala Ifrim-Lupu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu