luni, 2 aprilie 2012

Etapa I Muntenia - CN

Ziua a 2 a fost la fel de grea si de intensa ca si prima. Am intrat bine in meci dar am ratat o bila decisiva. De acolo, n-am reusit sa ma desprind, Nicu s-a tinut scai de mine. Cu ratari de ambele parti, am ajuns pe branci la 6-6. Din fericire am reusit combinatia izbavitoare, si mai aveam un meci pana la primii 16, cu Mihai Damian. Am inceput bine cu break, apoi am rezolvat masa pe spargerea lui insa am ratat 8 ! Am facut 4-3 si la scorul asta am intrat la masa dar am ratat 7. De aici n-am mai reusit sa intru in meci si am pierdut. Pe piramida simpla Raul il invinge pe Ovidiu, apoi Calesu pe Raul. Calesu ajunge in finala dupa 9-7 cu George Popescu in semifinala. Pe cealalta parte a tabloului Ion Gabriel ii invinge pe Damian, Turcoane (7-6)  si  pe  Manolea (9-8)  in semifinala. Finala a curs intr-un singur sens, si undeva in jurul orei 23.00 Ion Gabriel castiga prima etapa de Campionat National in Muntenia !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu