duminică, 25 noiembrie 2012

Nationale post scriptum

Nu mi-am revenit nici acum, am avut 2-0 cu Sandu Calesu si la scorul asta eram in control. Am spart aveam un 2 greu taiat in orb daca iesea aveam masa deschisa si sansa de 3-0. Am dat mai usor dar a ramas pe buzunar si el a intrat in joc. De aici s-a mers cap la cap pana la 5-5. Am pierdut ultimele doua jocuri. De tras la buzunar am tras bine, a gresit 2 safeuri , i-am lasat si el a facut masa la amandoua, plus 2 la 2-0 care s-a transformat tot in masa pentru el ... Frustrant dar capul nu m-a ajutat deloc. Pe spate am facut un meci groaznic, primele 2 jocuri pe care trebuia sa le iau am ratat la 8 sau la 9. A luat avans, am revenit din pumni. La 5-5 sparg, fac iesiri super si ratez 6 usor cand era jocul rezolvat, la 6-5 ratez ca prostu dar omul lasa 9 pe buzunar din pozitie ideala. Sparg, continuui dar raman greu pe 5. Aveam posibilitatea sa fortez breakul, alba se ducea natural spre 6 doar ss bag 5. Cum ma concentram vad ca era 7 in apropiere si am zis ca fac un super safe cu alba lipita de 7. Din pacate am dat prost de tot si i-am lasat 5 pe buzunar. Nu m-a mai iertat si asa s-a incheiat aventura la Nationale. Frustrant sa joci la 50-60 la suta din ce poti chiar la finala ...
In rest reprezentantii Munteniei s-au cam impiedicat, au jucat lejer fara emotii dar si fara nerv. Ovidiu dupa ce a pierdut primul meci a curatat tot pe spate si pana la urma a castigat turneul, bravo frate. respect pentru  cei din provincie in special Banat si Constanta, care au dovedit ca sunt mai sportivi si mai buni decat noi de foarte multe ori.
 
M-am hotarat ca trebuie sa imi schimb tacul, probabil tot cu Z dar alt butt mai agresiv.
 
Alta veste buna e ca s-a redeschis Kings Club, manager va fi prietenul nostru Andrei Popa de la Echipa de Joc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu