marți, 6 august 2013

Ganduri

Am tot sperat in ultimul timp ca ma pot dedica fulltime biliardului. Mi-as dori asta foarte mult. Am inceput sa joc mai bine si fizic sunt in cea mai buna forma de 10 ani incoace. Este din ce in ce mai greu, gasisem un partener cat de cat. Dupa o luna de ocolisuri mi-a zis ca dupa 5 aparitii televizate nu a simtit nimic. E clar ca nu aduci incasari de miliarde, de parca aia cu logouri  mici de apar pe panoul de presa al stelei vand de rup din cauza asta. Am mai multe variante sa merg inainte dar am nevoie de putin ragaz. Biliardul are nevoie de parteneri care sa creada in sportul asta, si mai mult decat atat de oameni din interiorul fenomenului care sa creada in sportul asta.
Toata lumea imi spune ca sunt un tampit si nu e nici o sansa cu biliardul. Daca toti am gandi asa s-ar duce dracu tot. Macar de n-ar fi cheltuielile astea infernale care te macina rata, telefon, curent, asigurari as fi mai linistit. Am folosit mult timp pentru mine de cand sunt somer, exercitii de mobilitate seara, dimineata, sala la Gold Gym , kinetoterapie la ingerii de la varuna. Daca eram la munca probabil nu aveam rezultate asa bune dar aveam nevoie de pauza asta pentru mine sa ma restartez cumva.
Raman cu speranta si visele ca odata si odata voi ajunge la eurotour, us open sau derby city classic.
 

2 comentarii: