marți, 26 noiembrie 2013

IOAN LADANYI NOUL CAMPION NATIONAL LA BILIARD !

Locatia a fost superba si toate aprecierile pentru stafful Arta Brasov si Andrei Rusu. Un turneu foarte tare in adevaratul sens al cuvantului. Ar fi multe de spus despre turneul asta ... Chiar mi-a parut rau ca nu m-am calificat, dar asta e viata. Next time daca o sa mai fiu in biliard. Merita felicitati toti jucatorii care s-au calificat si au facut eforturi sa ajunga la aceasta finala de campionat national. Aproape toti au fost concentrati si au incercat sa dea tot ce e mai bun din ei. 
Am sa vorbesc putin de jucatorii care mi-au placut la acest turneu atat ca joc cat si ca eleganta si clasa de care au dat dovada prin comportamentul general. 
In prima zi am descoperit un jucator nou, Iusan Dorin de la Brasov. Sincer am ramas foarte placut surprins de jocul sau, i-a scos pe Babken si Kercso dupa ce pierduse pe fata 7-6 la Costea Iulian. Daca ar fi avut mai multa experienta sa gestioneze calificarea cu Radu Anghel era sigur in primii 8. Un joc frumos, legat si foarte fluent. 
Olah Gabor, pentru al doilea an la rand pierde in decisiv la Ovidiu Cristea, de data asta calificarea in primii 8. Un jucator puternic care face cinste zonei sale Ardealul de Nord
Isidor a mers ceas si parea ca va fi turneul sau. Sigur pe el, nemilos a marsat catre primii 8 trecand prin Babken, Ciachir si Costea. Duminica insa nu a mai fost asa clar in joc si drumul lui s-a oprit. 
Cristian Surdea a aratat ca este intr-o reala crestere de valoare calificandu-se pe fata printr-o victorie foarte meritata la Braga. Din pacate in meciul revansa din semifinale a cedat si nu a avut forta sa lupte la nivelul lui maxim.


In fine remarcatul principal al concursului pentru mine este Ciachir George, care de multe ori a fost imperial la masa. Dupa ce si-a luat revansa in fata lui Isidor in sferturi l-a tinut in sah pe Ladanyi intr-unul din cele mai frumoase meciuri pe care le-am vazut anul asta. La 6-5 pentru el a ratat o bila importanta si benzina s-a scurs repede din rezervor, oboseala s-a instalat si asta a fost. A obtinut medalia de bronz in final, o performanta foarte buna si meritata de asemenea. 
Despre campionul national Ioan " Robocop"  Ladanyi ce ar mai fi de spus. Din 2005 de cand am jucat cu el la nationale, am stiut ca va fi un jucator mare. Pe langa valoarea certa, comportamentul sau la masa si pe langa la orice turneu a fost ireprosabil. Cu siguranta el merita sa aiba in palmares un titlu de campion national, mai ales ca tot turneul a fost cel mai stabil jucator. Nici in semifinala cand a fost condus n-am vazut vreo slabiciune la el. Finala s-a desfasurat asa cum ma asteptam si eu, fara istoric.  Nu cred ca era vreo sansa ca Ion sa scape acest titlul de campion. Si a fost de netrecut. Bravo Ioane inca o data !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu