duminică, 15 decembrie 2013

Sereno Masters

Nu mai vreau sa vorbesc despre
biliard. Nu mai inteleg nimic zeii biliardului zici ca sunt femei ( no offense girls). N-am luat nici un meci dar chiar asa soarta potrivinica sa am mai da-l in mortii lui de biliard. Hai cu americanu am avut 4-2 si nici nu stiu cum am pierdut. Dintr-o data el a dintr-un jucat perfect si eu am pus bila de 5-5 in colt-colt la singura sansa sa mai raman in meci. Cu manusa cel mai urat meci de anul asta nu pot sa cred. Nu m-a enervat nici ca vorbea pe lovitura, nici safeuri norocoase, dar 2 zecari a facut kick si la al treilea a intrat alba dintr-un unghi imposibil. 
Incepem prin a fi indragostiti de joc si usor-usor dorinta de a stapani perfect bilele, de a fi stapanii postavului devine ca un drog. Unii il trag in vena chiar :)

Felicitari fratelui Ovidiu Cristea , la ora actuala cel mai bun jucator din Bucuresti fara discutie care a castigat concursul fara nici o infrangere !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu