sâmbătă, 4 ianuarie 2014

wx900 review

Speram sa fac un review cu shaftul meu dar se pare ca a fost trimis cu caruta, iesit din estonia de pe 26 nu a intrat nici acum la noi. wx900 este shaftul nou scos de Mezz concurentul Z de la Predator. Are taper conic, pastila de 12 mm, kamui brown medium si ferula la fel de scurta ca la Z.
Am adus 2 bucati la baieti si vreau sa spun ca am ramas uimit. Nu credeam sa fie vreun shaft care sa scoata unghiuri mai nebune decat Z. Mi se pare foarte solid shaftul are mai mult feeling decat Z. La deflectie sunt pe acolo, ba chiar la unele asta nou parca e mai bine. Cel mai interesant la el este ca baga frate in bila alba, zici ca are turbo.
In concluzi vizavi de performante, este unul din cele mai bune shafturi cu care am dat pana acum. Mai fac un review dupa vreo luna de jos sa treca efectul de chestie noua.
Da hai, vino naibii odata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu