marți, 18 martie 2014

Kings a doua zi

Vorbind de lumea biliardului de la noi sunt extrem de
dezamagit. Se pare ca nu a contat la nimic timpul pe care l-am acordat bucuros dezvoltarii biliardului atat cat m-am priceput  si sincer nu credeam sa simt asta. Am acordat prea mult timp unei utopii si sunt tot fara job de 1 an de zile. Si nu ma refer la jucatorii cretinoizi care vorbesc pe la spate si arunca cu rahat de zeci de ani, de parca nu le mai ajunge gustul. Ma refer la jucatori seriosi sau oameni la care aveam pretentii. Care ma acuza ca fac manarii ?  Atunci pentru ce ? Eu nu am o cariera legata exclusiv de  biliard sa sug tot la aspiratie in urma numelui federatiei.
Asa ca ne rezumam la joc, pana la urma de asta am ramas in fenomen, pentru ca imi place atat de mult. Nu sunt suficient si nici pizmuitor, incerc sa ma imbunatatesc mereu. Am facut ceva schimbari, de fapt sunt clarificari, cred ca tineam cont de prea multe chestii in timpul meciului. Am ramas pe cateva ghidaje pe care incerc sa la fac la fel constient, iar restul automatism. Acum studiind balansul mai mult, am observat ca marea majoritate a ratarilor vin dintr-un balans prost si o urmarire brusca sau zmucita. Parerea mea. Am fost relativ obosit mental si nu prea am luat decizii foarte bune cu Chiachir in revansa din primii 16. Totusi ca lovituri de buzunar a fost ok. Nu stiu daca imi pot reprosa 2-3 greseli de buzunar. Problema a fost la safeuri ca nu prea le-am vazut. Am ratat o combinatie usoara si vreo 2 mese cadou. Am condus tot meciul, la 4-2 poate m-am relaxat si nu am fost si mai atent, si mai caine. Poate m-am grabit putin si l-am bagat in meci. La 5-5 am facut break, si intr-un final apoteotic a facut si el break. Jocul decisiv a fost halucinant, interminabil. Au fost o gramada de safeuri, pana la urma sterg 1 peste fata si il bag la jumate, dar raman intr-o situatie imposibila si nu ating 2. Rateaza 4 dar ramane prost, drept si nu aveam ce face decat sa retrag mult cu retur si sa dau 5 pe langa manta si buz de mijloc in coltul indepartat. ratez 5. Vine la masa si rateaza 7, dar ramane intors lipit de manta. Incerc contra efect dar eram atat de epuizat incat am dat pe langa bila. Cand credeam ca s-a terminat, se lasa foarte departe de 8 si il rateaza !  Din pacate alba ramane dupa 10 si aveam 2 sanse. Jump cu sanse mici sa bag bila, si chiar daca o bagam nu aveam pozitie la 9. A doua era sa dau  cu manta inainte cu retur si efect interior, astfel ca bila alba sa vina dupa aia spre 9. Bineinteles o lovitura cu mici sanse de reusita, mai ales ca aveam foarte putin spatiu pe langa 10 sa prind manta chiar dupa jumatate. Am zis ca mai bine sa mor frumos decat cu un jump lesinat. Am murit ca Tandala pentru ca pana la urma am atins 10 si am facut fault :)))))))))))))))))))))))))) Multumesc George pentru 2 meciuri intense, un jucator mereu elegant cu un joc foarte bun si placut.  pana la urma asta e ce ar trebuie sa faca orice jucator respectabil, sa incerce sa dea ce e mai bun si sa nu mai caute scuze si motive in jocul adversarului cum vad la fiecare turneu. Divinitatea si ghinionul sunt de vina pentru orice. Cred ca am renuntat la atitudinea asta si sper sa nu mai fiu ofticos niciodata. Nu ma mai intereseaza rezultatele acum, doar sa joc corect fiecare bila indiferent de scor. Si sa fiu multumit de jocul meu. 
Va urez succes pe postav si in viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu