sâmbătă, 16 august 2014

Zombie biliard

Ciudata speta de oameni sunt biliardistii :)
Inchisi in lumea lor, prea putin inteleasa de cei din afara par obsedati de un joc fara sens. Sa lovesti niste bile, ce este asa de captivant ? Este lumea mea, lumea noastra, a celor care jucam biliard. cand ajungi acasa dupa un turneu greu nu te intelege nimeni  acasa. Ce temeri ai avut de infruntat, ce ai reusit sa stapanesti, cat de greu a fost. Cand ai iesit din club lumea ta se termina si te lovesti de realitatea vietii. Poate fi si o lume paralela, pentru cei care nu fac asta tot timpul, putini de altfel. ne intoarcem la masa, o data si inca o data cu speranta de a stapani bilele, de a ne simti zei macar in lumea asta. Sau semi-zei, se accepta si asta :) Sunt diverse motivatiile pentru care vin oamenii la turnee. A fost destul de interesant astazi sa le observ. Ce castigi in viata ta in ansamblu daca faci un break sau bati un jucator bun ? Nimic. Dar pentru tine personal poate insemna foarte mult. Stapanii bilelor, asta ne dorim. Sa fim perfecti chiar si pentru un frame, pentru un moment. Pentru ca trebuie sa te apropii de perfectiune ca sa joci biliard la nivel inalt.  Desi ingerii ne fac cateodata drumul extrem de anevoios. Am jucat prost astazi, dar nu pentru ca am avut o zi proasta neaparat. Pur si simplu a fost neputinta. Cu totii am incercat-o, dar parca azi a fost prea mare. mana nu era a mea, capl nu era al meu, si ochii imprumutati de la un sasiu sextegenar ...  Daca la inceputul anului am stapanit totul foarte bine si simteam ca pot sa fac orice pe masa, acum dintr-o data m-am simtit foarte mic. Tacul avea 20 de kg , si oricat am luat pasii de la capat, pozitionare, balans ... a fost peste poate sa simt cate ceva pozitiv. Frustrant, cand stii ca poti dar nu merge ca si cum nuste sfori invizibile te-ar tine de mana. Chiar si asa prost era sa ma calific, dar nu ar fi avut nici o glorie. Am avut 2-0 cu Danilo si apoi totul s-a terminat. N-a mai iesit nimic. Am castigat norocos 5-4 cu Ruslan si am pierdut 5-4 cu Boroi de la Pitesti. Cand sa fac break la 4-4 am ratat un 8 extrem de simplu.
Cand ai toate suruburile desfacute si nu stii pe care sa il strangi primul e foarte greu de gestionat. Nu ca am ratat lovituri. Dar nimic din lovitura mea nu mi-a placut azi. N-am putut sa repar, n-am putut sa fac nimic. Macar Nicolas a jucat foarte bine chiar daca nu s-a calificat :)))) 
Maine mai am o sansa sa imi revin la turneele secundare organizate de ATD
Piramida finala mai jos si grupele Best of the East



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu