sâmbătă, 7 februarie 2015

Eu la snooker

Vroiam de mult sa ma duc la un turneu de
snooker organizat de Echipa de Joc la TAC Biliard, pan
a la urma marti am ajuns. mese excelente, oameni de calitate, si o masa .... foarte mare :) Dupa ce am terminat si m-am uitat la o masa de biliard mi se parea pentru copii mici :)))))))))))))))))))

A fost interesant pentru ca trebuie sa iti controlezi foarte mult pozitia si trebuie sa lovesti foarte curat fara zmuciri si floricele altfelt dai la jumatate de metru de buzunar. Nu am jucat cu tacul meu de 12 mm pentru ca era cam gros si am luat unul de sala destul de bun. La bagat bile abia spre sfarsit am prins incredere si am facut un break cu 3 colorate si rosiile aferente. Foarte intens, Primul meci am jucat cu bunul meu amic Mitea care  din start m-a surclasat la bagat bile. Asa ca am trecut olteneste pe joc tactic si dupa un meci foarte incins am casigat la 2-2 la bila neagra. Putin norocos cred, el a meritat mai mult victoria decat mine. In al doilea joc am jucat cu un jucator si mai bun ce a ajuns in semifinale pana la urma si am castigat si aici. A fost un meci foarte bun tactic si s-au dat niste sigurante exceptionale. Am avut noroc sa gasesc bilele si cu 2 si cu 3 mante si am fost mai rabdator, pana la urma am castigat.
In sferturi deja eram epuizat si n-am mai avut rabdare nici nu mai bagam bile, oricum plecam cu a doua sansa asa ca Aspirina m-a executat sec :))))

In concluzie o experienta frumoasa , si care pana la urma mi-a si folosit ca mi-am mai strans pozitia si  lovitura si e mult mai cursiva. Cred ca am sa ma antrenez la snooker inainte de concursurile de biliard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu