sâmbătă, 7 martie 2015

Despre biliard

Nu am mai avut energie sa postez, nici inspiratie.
Am avut de munca in ultimul timp si nu mi-a mai fost mintea la biliard. Am trecut prin multe faze in ultima luna, de la un joc superb la fratele lui Tandala de ziceai ca nu stiu sa tin tacul in mana.
La Campulung am castigat meciul de simplu si cel de dublu cu madalina si pe ansamblu echipa a castigat 11-4 cu clubul de acolo First Club. Nu am jucat extraordinar, prost pe alocuri. Nu am mai reusit sa simt lovitura deloc, orice bila mi se parea grea. dar atmosfera si teambuildingul au fost foarte frumoase, cum am plecat 4 masini din Bucuresti sa cucerim Campulung, atatia oameni uniti de pasiunea mare pentru biliard. Glume fine, socializare de calitate si niste gazde primitoare.
In turneul de simplu am fost petarda si nu am putut deloc sa fixez bilele, o evolutie extrem de proasta.

Am schimbat pastila acum joc cu G2 Hard si merge destul de bine, desi nu as fi crezu sa joc asa bine cu pastila asta dar la insistentele lui Alecu am zis sa o incerc. Am modificat si taperul ( forma)  la shaft, era prea conic si unul nu puteam sa fac podul inchis, sea prea rigid. L-am mai inmuiat putin si acum parca a prins mai multa viata. Imi place cum merge. Nu am mai apucat sa ma joc, iari seara am fost la TAC pentru antrenament. Am stabilit cu Alecu sa facem PAT ( setul de exercitii standard ). Deocamdata 1, pana la 2 si 3 mai este.
Driluri am mai facut eu destule, dar facute asa ca un test la care trebuie sa iei un punctaj, iti da putina motivatie si te face sa te concentrezi. E chiar foarte misto, treci prin toate chestiile de baza.
A fost o incalzire buna pentru concurs si dintr-o data am reusit sa tin si eu ochii pe bila sa nu ma frang lovitura. Cred ca asta este una din cele mai frecvente greseli in biliard, sa iei ochii de la tinta inainte sa se incheie lovitura. La concurs in grupe am dat avantaj dar m-am distrat si  am inceput sa joc bine. Apoi lentila dreapta a inceput sa faca figuri ( e cam veche), zici ca sunt presetate astea la o luna incep sa iasa din garantie ;))) Si vedem doar cu stangul. cand se punea la loc era raiul pe paman !!! Cel mai mult m-a bucurat ca mi-am gasit lovitura in cele mai multe dintre cazuri. Am castigat grupa si apoi in sferturi am castigat cu madalina, in semifinale cu Cristina care a inceput sa joace chiar bine. Am pierdut primul joc si am intrat in presiune, am facut o masa un break, am avut noroc la un frame sa ratez si sa ramana masca. Pana la urma am facut 4-1, aici am gresit. Din pacate pentru ea s-a lasat prost la 9 si desi l-a bagat, cotofana de alba s-a dus direct in buzunar.
Eram in a doua finala din 2 concursuri la tac !, A trebuit sa astept sa se desfasoare cealalta semifinala in care Stangaciu l-a invins pe Costin. La ora 1 noaptea, ce nebunie sa joci biliard ... Dupa saptamana grea eram ca un marinar in barca pe mare. Am pierdut primul joc, si iarasi am facut 3 jocuri perfecte. A fost de ajuns o singura neatentie si s-a facut 3-3. Am avut sansa mea aici dar am ratat 4, in acel moment oboseala a pus stapanire definitiv si deja avem picioare de plumb. iti dai seama de asta cand nici nu mai poti sa gandesti cum trebuie. El a jucat foarte bine si a inchis tabele la 5-3. Am plecat la 2 rupt de oboseala, dar destul de multumit.
Acum relax pana saptamana viitoare la BKO Gold. Chill si spor la bile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu