sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Reglaje

Ușor ușor
se apropie Euro Bko, și incercam sa creștem nivelul cat mai mult. Am revenit la o pastila soft, mai precis On SS, și merge mult mai bine, sunt unele bile cate trebuie controlate din efect și cu G2 hard nu mergeau. Am început sa am mai multa încredere în tac, efecte și acum lucrez foarte mult la previzualizare și lovitura. Cam spre sfârșitul anului cred ca voi ajunge sa știu 100 % tacul. Deocamdată sunt extrem de mulțumit.
Am ajuns o data la antrenament saptamana asta și am folosit o parte din antrenamentul lui Jimmy Reid cu toate bilele pe masa, un sfert de ora contraefect,  un sfert de ora efect exterior. O jumătate de ora am lucrat la jumpuri și am mai făcut un drill care mie îmi place mult. Toate bilele pe jumătate mesei,  aranjate aleator,  apoi trebuie băgate în ordine. Acoperi cam toate unghiurile de buzunar. Nu ma stresez sa îl fac perfect fără greseala. Unde ratez mai pun o data lovitura. E un exercițiu de observație, și se face pe automat. Schimbați ordinea sa nu devina plictisitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu