sâmbătă, 6 februarie 2016

Prima zi, și ultima

Nu am reușit sa ma bucur cum trebuie de turneu,  în timpul săptămânii m-a chinuit la servici, apoi joi mai
mult am stat în picioare degeaba la curs cu Mika. (Slăbuț după mine...)
Am fost cam obosit,  primul meci cu sârbul Stankovic am revenit de la 0-2 cu masa și break, și l-am dereglat puțin. Numai ca 2 safeuri greșite și o ratare la 6 l-au făcut sa ia viteza. Și a fugit puiul cu ață cu tot
 Apoi am plecat sa rezolv o treaba de familie și m-am întors seara înainte de meciul de pe spate. Liviu Chirițoiu a jucat excelent iar eu am fost cu mintea plecata cu sorcova. Nu m-am putut conecta deloc, deși am spart foarte bine fata de alte turnee. Mi-am acceptat soarta și am rămas sa vad recitalul albanezilor, absolut fantastici de la câțiva tineri pe care nu ii știam, unul dintre ei l-a bătut pe Immonen,  uraganul Malaj, bătrânul Zajac, sau smecheritul Matrizi ce a pierdut 9-8 la Feijen. Apoi Tony Drago a dat recital...  Ce lovituri, ce ieșiri...  A avut 8-2 cu bulgarul Dimov, aceasta a luat 4 partide, și la prima șansă cat de cat Drago a închis masa. Din jucătorii romani mi-au plăcut foarte mult Babken care a pierdut nemeritat la Ekonomopoulos 9-8 și Voicu Sergiu după un meci superb cu Feijen a pierdut 9-7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu