joi, 30 noiembrie 2017

Mezz Smart Chalk

Mi-am adus sa vad și eu cum e creta
asta pentru ca nu eram multumit de nici una . Dupa cateva ore de joc pot sa spun  ca sunt foarte multumit. Japonezii sunt japonezi domne :) Nu e pastoasa,nic nu se intareste pe
pastila ca G2 de exemplu. E finuta dar mi se pare ca sta foarte bine si se lipește pastila cum trebuie pe bila alba. Setul Smart e interesant , poate puțin cam scump dar merita. Suportul magnetic e finut,iar creta are magnet pe spate si nu mai trebuie alt device. Doar o lipesti pur si simplu. Capacelul de cauciuc este util sa nu murdaresti husa si sa protejezi creta. Am adus un set de crete ca nu era decat la set. Asa ca pot sa dau din ele.  Gasiti pe biliardforum postul.
Creta am,tacuri am .... a la guerre :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu