miercuri, 20 decembrie 2017

Punct de echilibru

Nu stiu cati jucatori constientizeaza treaba asta , a punctului de echilibru si in functie de shaftul folosit. Mergea bine Revo asta, facea unele nebunii dar parca nu ma simteam confortabil. ori de la tractiuni, ori de la lipsa antrenamentului ;)))))))))) Tot uitandu-ma la nenea Biado cum castiga campionatul mondial mi-am dat seama ca nu era in regula treaba si trebuie reglat in functie si de lovitura/alinierea ta naturala. Am mers la extrem si l-am ingreunat spre 20 de oz dar nu era ok ... prea lenes si ratam multe bile apoi progresiv spre disperarea lui Alecu ce avea trusa cu greutati  le-am scos pe toate.
Si minune ... pot sa fac tragerea in spate apoi sa trag cu toata increderea ca se duce unde vreau. E destul de pe fata acum.
Undeva la 18 oz merge perfect cu Revo trag ca la tinerete :))) Acum ramane doar sa joc mai mult de 2 seturi pe saptamana :)))
Dar ar fi o ideea ca toti jucatorii sa reflecteze la chestiile astea :
punct de echilibru  - aliniere ( orizontala/verticala)  - cinetica balansului in spate - cinetica follow-trough - gen priza ( presiunea pe tac) - tip shaft


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu