miercuri, 21 februarie 2018

Tacuri romanesti

Acum foarte multi ani cand eram prezent zilnic pe azbilliards am cochetat cu ideea de a face tacuri. Am vorbit cu cativa mesteri de pe acolo si unul mi-a spus ca daca vrei sa faci tacuri o sa te  usture in fund serios ... Nu e chiar asa simplu cum pare, trebuie sa ai scule profi, o gramada de chimicale, sa cumperi esente de lemn din timp . Toate astea, distanta mare fata de materialele si materiile prime, lipsa de bani ...  m-au facut sa renunt la idee.
Asa l-am descoperit pe Andrei Popa (KRINDLEKIN CUSTOM CUES), totala potrivire cu organizatorul de la echipa de joc :))) si amandoi in domeniul biliardului. Chiar daca este un cuemaker tanar mi-a placut abordarea lui si cum imbina esentele de lemn. Cand am vazut si ultimul shaft de spart din diamondwood am zis ca trebuie sa imi faca si mie. GO BLACK ALL THE WAY ! Si asa ma cam uitam de multi ani la shafturile astea si nu incercasem deloc :) Am stat mult de vorba si mi-a placut cum mi-a raspuns la intrebari.

Am reusit sa dau mai departe tacul de spart si de jump asa ca am platit avansul si ne-am apucat de treaba. Era potrivit  sa am eu primul tac facut de un roman pentru un alt jucator din Romania.
Am avut o singura obiectie sa imi dea o nota patriotica si tricolorul sa se regaseasca in designul tacurilor. Si nu a durat mult pana mi-a trimis rezultatul. La toate jointurile o sa am culorile nationale plus fluturasul de pe tacul de spart. SUPER !
Avand in vedere ca lucreaza dupa servici la tacuri, de multe ori noaptea mi se pare ca se descurca foarte bine.
Mi-a placut ca la tacurile de jump avem aceeasi viziune care nu se prea regaseste pe piata, ultima bucata sa fie sensibil mai grea decat prima ca sa poti da mai usor la distanta mare. Asa cu prima bucata sa fie mai usor ca sa dai de aproape iar in lungime completa sa poti avea o directie foarte buna.
Ce a iesit vedeti mai jos, abia astept sa le incerc cand vor fi gata. Ce imi place foarte mult este ca la fiecare progres imi trimite poze , filmulete.
Deocamdata tacurile sunt la agatat si dupa ce se linistesc vor fi prelucrate la gata. Combinatia de diamondwood cu burl este super.
Pe Andrei il gasiti pe facebook daca vreti sa vedeti sa il contactati sau sa vedeti ce lucrari a mai facut

https://web.facebook.com/Krindlekin/

Andrei Popa 
Tac spart 



Bucata 3  tac jump

5 comentarii:

  1. Ce pot sa spun decat ca imi place foarte mult ideea. Mi a placut si cea cu tricolorul pe tac, un simbol cu totul special. Sa speram ca realizarea va fi la inaltimea dorintelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe Andrei l-am cunoscut pe AZBilliards acum cativa ani, la un moment dat am avut pregatit si un set de intrebari pentru interviu, i l-am trimis, dar se pare ca a coincis cu timpul in care el intra foarte rar pe AZ, asa ca interviul nu s-a mai materializat. A avut viziune fiind unul din cuemakerii care de acum cativa ani, produceau majoritar tacuri de 60" lungime.
    Desi personal nu sunt fanul tacurilor in stil Merry Widow (Plain Jaine) cateva din lucrarile lui mi-au placut, de asemenea din ce am urmarit pe AZ tacurile sunt pe placul celor care le-au comandat.

    Ii urez succes in continuare, iar tie Iulian sper sa-ti placa atat de mult tacul, incat sa nu-l mai schimbi:) Desi nu cred ca poti concepe biliardul fara cue flipping.

    RăspundețiȘtergere
  3. La Revo recunosc ca e vina mea, am gura pocita. Sau sunt un vizionar? Hai sa mai incerc odata puterile magice cu o noua incantatie: Alexandru Marcoci, asculta cu atentie vorbele mele! In mai putin de doi ani o sa joci cu shaft Revo. AMIN! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No chances, Mister, no chances. E prea mare antipatia mea fata de Predator :D

      Ștergere
    2. Deja vraja lucreaza in subconstient. Si Iulian tot ca tine a ras, verifica pe forum. Vraja lucreaza, vraja lucreaza...

      Ștergere