vineri, 1 iunie 2018

Pool Mania Mercury Cup - nasul si finii

Am fost vinerea trecuta la concursul organizat de băieții Pool Mania, felivitari pentru implicare si

organizare.
Fiindca a fost la noi in cartier  am plecat cu finul George mai mult sa bem bere decat sa performam :). Distractia a fost pe primul plan. Intai a fost turneul de primul la 1 care mi se pare foarte frumos de incalzire asa inainte de turneul mare.. Am cazut cu Danilo si am facut break, apoi am castigat cu Cata pentru ca in final sa pierd la domnul Cornel Toth. Jucator bun dar am avut avantaj tot jocul insa am gresit safeul pe final si am pierdut. In primul la 1 nu ai voie sa faci greseli din astea. In fine am trecut la turneul mare si am ieșit foarte greu din grupe cu 2 meciuri castigate in decisiv nu stiu cum dar intr-un final am fost . In primii 8 am inceput sa joc mai bine si am castigat chiar la unul din cei doi poolmaniaci :) Cosmin. In semifinale am ajuns cu finul Bebe care tocmai castigase la fostul meu elev Seby in decisiv.  Ce mult a evoluat la joc. Ma bucur ca i-am aratat primii pasi, apoi el a plecat spre partea de snooker si si-a lucrat pozitita in sensul asta. Acum e un tragator teribil.Celalalt fin a ratat si el in extremis semifinalele altfel era mishto. Nasu si 2 fini hi hi hi
In semi am jucat f bine am avut 4-2 apoi a revenit Bebe si la 4-4 am reusit sa curat masa. Fata de primele meciuri imi recuperasem lovitura.
In finala cu fatidicul Manusa disputata pe la 3 dimineata am plecat ca din tromba cu 3 mese am facut-o si pe a treia dar am ratat 8. La 2-1 am facut iar masa grea toate s-au asezat cum trebuie dar am ratat 8 din nou ... Am mai avut la 3-2 pentru el sa fac masa dar m-am ascuns la 8 dupa singura lui bila ramasa :) Am ramas brusc fara benzina si Manusa nu a stat prea mult pe ganduri ca sa inchida meciul. Bravo lui !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu