joi, 7 februarie 2019

Carbon shaft by Chuck Starkey

Batranul mester de customuri Chuck a simțit  tendința mondiala din biliard si s-a bagat repede pe producția de shafturi din carbon. Nu am rezistat
tentatiei unui shaft de 12 mm cu taper pro constant. Cu o greutate de 3 oz, este dupa parerea mea un shaft corect penru carbon, deflectie mica, multe din veleitatile shaftului Z dar mult mai stabil. Este mai încăpățânat la loviturile cu  contre fata de shafturile de lemn. Pe ansamblu insa o îmbunătățire  semnificativa in jocul meu, in special dupa ce am pus G2 mediu merge excelent !
Dupa multe incercari de greutati l-am pus pe buttul de spart de la Andrei mai usor si merge mult mai bine.
In concluzie merita banii daca iti place carbonul. Ai cam doua viteze in plus numai fizica putin diferita la efecte.  In schimb ar trebui sa te tina o  viață


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu