joi, 3 septembrie 2009

Ghost modificat

Am dorit sa ma concentrez mai mult pe spargere, pentru ca am observat ca la bila 9 asta e unul din factorii decisivi. La ultimile calificari am facut un singur break toata ziua, si asta e foarte putin. Asa ca am practicat jocul contra ghost, fara a imi lua free ball. Am spart, si atunci cand am considerat ca masa este de facut, am incercat sa o fac fara sa iau freebal. Daca reuseam, 1 punct, daca nu unul pentru ghost. asa apuci sa spargi de foarte multe ori. Am castigat 5-2 ! Ce am observat este ca cel mai bine este cand lovest bila alba chiar in centru, tacul cat mai paralel cu masa si nu foarte tare, dar cu o urmarire lunga a bilei albe cu tacul. A si foarte importanta este atentia acordata bilelor la asezare. Cu cat sunt mai lipite intre ele, cu cat intra mai usor bila din colt ( wing ball ).
Pentru cine crede ca bila 9 cu ghost este cam greu, recomand urmatorul exercitiu. Plecati de la un triunghi de 3 bile. Spargeti si jucati pe principiul ghost un set pana la 3. Daca castigati, treceti la 4 bile si tot asa pana la 9. Mie mi se pare un exercitiu foarte bun.
Succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu