vineri, 16 octombrie 2009

Pastile

Am pus acum vreo saptamana Kamui Black Soft si mi se pare foarte buna. Desi cred ca puteam sa merg si cu mediu. Am incercat sa vad daca se umfla, si am spart cu ea cam 3 ore si am dat destule lovituri tari pe masa. Ce sa zic, nimic nu s-a intamplat ! Nici macar un dram de milimetru nu s-a miscat. N-am dat nici un miscue cu ea si sunt foarte multumit. Astea Black tin foarte bine creta.

Am pus un Super Pro foarte scurt si presat pe un Bear break/jump si vreau sa zic ca merge foarte bine pe am bele functii. Pastila originala era moale rau, ce draq or gandi si aia ? Nu o fi dat nimeni cu el pe la fabrica ?

De asemenea Water Buffalo pe care le am merg foarte bine. Pentru niste pastile ieftine, merg mai bine decat Le Pro sau Triangle, parerea mea.

Am modificat ferula de la un McDermott si am scurtat-o pana la 1 cm + Kamui Black Mediu. Vreau sa zic ca deflectia generata s-a micsorat considerabil. Acum tacul tunat merge impecabil si scoate un retur incredibil. Imi pare rau acum ca nu am facut-o si eu pe a mea mai scurta.

PS : am comandat ultima moda de pastile break/jump din G10. Cica sunt explozive pentru spart si fantastice de jump. Abia astept sa le vad ce pot.

4 comentarii:

  1. Kamui Black Soft spui? Ieri l-am pus la treaba pe SS adica Super Soft-ul de la Kamui... ceva de speriat, nu alta! Am spus data trecuta ca din cate imi dau eu seama in urma unor lovituri ( astea executate in pat cu bila :)) ) dar la masa chiar ca se vede o MARE diferenta... pur si simplu efectele intra cu o lejeritate dezarmanta, vezi rotatia bilei in toata splendoarea ei si asta pe un shaft normal de McDermott, iesirile din manta sunt mult mai spectaculoase si eficiente ( daca stii pe unde ar trebui sa iasa bila :))) ), cu alte cuvinte... buna-n draci! Ca o comparatie am pus 2 puncte pe masa si am executat lovituri cu acest shaft si apoi cu un I3 ( alta constructie si cu pastila soft de la Brunswick )... rezultatul a fost unul comparativ egal in sensul ca de data asta shaftul normal de la McDermott a tinut aproape... se vede totusi o diferenta intre constructia celor doua insa stau si ma intreb care ar fi situatia daca as pune si Kamui SS pe I3... cred ca ar iesi un shaft foarte pretentios si mult mai greu de "citit"! Pana una-alta nu am de gand sa-i schimb pastila astuia desi am dat cateva "gherle" cu el de toata frumusetea ( miscue in limbaj popular :)) ) dar astea datorate faptului ca l-am fortat la extrem iar cei 11,75 mm pe extremitatea unei bile sunt extrem de greu de controlat... ceea ce este de remarcat la ambele pastile este faptul ca isi mentin forma foarte bine deocamdata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai i-am pus lui Cristi Medium, ca vroia ceva mai tare. La inceput era cam dezamagit ca lua foarte mult retur ........ d

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta numai la inceput, ulterior dupa cum ai vazut ti-am luat un set cu efectul honey de o ora, numai ca trebuie jucat mai mult(cel putin de 2 ori pe saptamana) si pe urma mai vedem.Oricum ma felicit cu alegerea ferulei de 1 cm.Apropo multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa traiesti. N-ai ce sa faci ca asa ne obisnuim cu tacul, la joaca.

    RăspundețiȘtergere