sâmbătă, 24 aprilie 2010

Antrenament

Am jucat ieri cu un amic cateva seturi de bila 9. Pentru ca nu eram multumit de spargere, am facut o mica ajustare, si am tinut tacul mai din fata, cam pe unde este punctul de echilibru.  O mare diferenta, parca este alt tac. Un control mult mai bun pe bila alba, bile bagate 90% din spargeri, ce sa mai sunt foarte multumit de ajustarea asta. Asa ca am scapat si de ultimele pasarele legate de tacul de spart, asa ramane, batut in cuie. Dupa ce am jucat putin, am propus sa jucam o lovitura cu o lovitura, ca la dublu numai ca eram doar noi 2. Am mai incercat varianta asta, si este excelenta de antrenament pentru ca te implici mult mai mult pentru a lasa partenerului o continuare la urmatoarea bila. Asa ca daca jucati cu cineva fara motivatie, asa sa treaca timpul, incercati si varianta asta, s-ar putea sa va placa.

Maine sunt la London pentru prima editie a 8 ball amator. Sper sa iasa frumos ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu