luni, 5 aprilie 2010

Bulgaria, mica Romanie

Am revenit dupa un sejur de 4 zile de la vecinii bulgari, totusi n-am ramas cu ceva notabil, parca n-a fost Pastele. Atmosfera de sarbatoare a lipsit, si frate, erau numai romani deci nu am simtit ca sunt in alta tara. O cursa de imbuibare care nu e pentru mine. Daca aveti rude subnutrite la bulgari e de trimis la o cura de ingrasare all inclusive. Drumurile sunt foarte proaste, insa la servicii sunt imbatabili vecinii. Hotel de 4 stele, am platit 85 de euro pentru 3 nopti cu all inclusive. Ce mai vrei, la noi cred ca ma costa 4-500 sigur.
La plusuri as pune : curatenie deosebita si stare excelenta a hotelului, personal foarte politicos, mancare excelenta si variata, n-am intalnit politie pe drum, loc de joaca, piscina si sala fitness incluse, animation team care organizau tot felul de activitati ...
Minusuri : drumuri proaste, bauturi bulgaresti proaste, doar berea era mai ok, vinul era jalnic, ospatarii care fac gin tonic kamikaze care te imbata pe loc (adica gin mai mult decat jumate de pahar),romani rai, care iti inchideau usa de la lift in nas, se inghesuiau desi era plin, care isi umpleau pungile samd Asta nu inseamna ca toti au fost asa, insa asta e impresia generala.
In prima zi ne-am indopat cu de toate, parca nu mai vazusem mancare. Daca stateai putin sa te uiti vedea combinatii de genul : Pui, Porc, peste, chiftele, cartofi, branza. mezeluri, salata, orez, fasole, paine,dulciuri, fructe samd Cred ca fiind toate la discretie o fi vreo chestie psihologica sa iei din toate. mai ales pe criza asta. Oricum sigur e ca m-am sictirit de mancare si bautura. Pana la urma am dat-o pe wiskey tonic si vodca cu fanta.
Stiam ca exista mese de biliard acolo si imi cam facusem planul sa facem un campionat pe acolo. Prima dezamagire a fost starea lor deplorabila, lipsa cretei si tacurile cu pastile concave. A doua a fost pretul : 2 Euro pe joc !!! Frate astia sunt nebuni, pai pe mine m-ar costa 20 euro ora. Scump, domne, scump, dincolo era mai ieftin. Intr-o seara insa dupa ce eram bine incalziti m-am apucat sa joc pe trecute pe sub masa un joc si am pierdut. Insa n-am suportat bine umilinta si am fugit repede la cotet fara sa execut pedeapsa. A doua zi, tot mai spre seara, si tot cu sange in alcool, am jucat la pace. Am castigat si am scapat de pedeapsa. Un run in conditiile astea, fara creta mi se parea greu de facut dar am rezistat presiunii :) Si fiindca ma simteam in forma, am mai acceptat o data provocarea dar de si data asta am pierdut. N-am mai putut sa dau inapoi si pana la urma m-am tarat pe sub masa nr. 7 LOL Mi-a luat ceva timp, cu burta asta. N-am mai ras asa de mult timp ... Distractia a contat si mai nasol este ca s-a filmat toata chestia :). Am venit azi inapoi si am oprit la Vama putin. Asa cum e litoralul nostru dar mi se pare ca marea miroase a mare, nu stiu cum sa explic. La bulgari nu am simtit asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu