joi, 27 mai 2010

Concurs

Exista discutia ca ar putea aparea echipe tari precum Grig - Ionut Ionescu sau Edy-Velicu contra unora mai putin valoroase, cel putin pe hartie. As avea cateva variante la aceasta situatie :
1. Echipele se trag pur si simplu la sorti la fata locului.
2. Sa facem 2 grupe valorice si 2 jucatori din prima grupa sa nu poata face echipa
3. Jucatorii mai buni sa dea avantaj 1 joc. De exemplu daca Grig-Ionescu se intalnesc cu 2 jucatori mai slabi, vor da avantaj 2 ....


Pana acum din grupa 1 zic eu ca ar fi : Ionut Ionescu, Grig, Calin, George, Dragne, Vasilache, Edy, Velicu, Munteanu, Ion Gabriel......

4 comentarii:

  1. nasule ,
    daca vrei am o solutie pentru tine .
    nicolas .

    RăspundețiȘtergere
  2. avand in vedere ca nu am mai jucat biliard de 2-3 luni atat eu cat si edi , nu cred ca vom forma o echipa atat de puternica pe cat pare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca faci un break pe luna si cate 3-4 bile consecutive ocazional...ratezi bile care inainte le bagai cu ochii inchisi 10 din 10...orice bile mai departata de 50cm de gaura si cu ungi peste 30 grade reprezinta o reala problema...ESTI IN PRIMA GRUPA????....:) :) :)...Calin ( acest post este un pamflet si trebuie luat ca atare...din pacate si adevarat)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o mare rugaminte , daca se poate fara tragere la sorti , asa sunt sigur ca'mi pot injura coechipierul cu pofta pentru toate chiflele pe care stiu ca urmeaza sa le dea!!! De ce vrei sa'i dai o nota de seriozitate ? Lasa'l asa , sa venim gata combinati ...

    Parerea mea :))

    RăspundețiȘtergere