joi, 27 mai 2010

Echipe

Dupa ce am mai analizat am hotarat sa vina fiecare cu cine vrea, iubitu, iubita (sic!), ca vorba aia, cu mana ta ti-o faci :) Veniti pregatiti cu apostrofarile de rigoare, ciomegi de atentionat partenerul sau  coif de atenuat bobarnacele ! Vedem cum iese de data asta si apoi om mai vedea. Nu vor exista avantaje de asemenea.





Deci echpe ar fi pana acum : Vasilache-Ionescu ( Batranu si marea ... Speranta ?), Edi- Velicu (Lupii tineri), Nashu - Finu (Camorra)
Sa ma incercam si pe ghicite Sonia - Borza ( Frumoasa si Bestia LOL), Calin - Dutza (Poker chips si Poker face), Ionut - Grig ( Actorul si Ardeleanul). Eu ma distrez deja. Hai cu propuneri si inscrieri ...

3 comentarii:

  1. Din pacate Duta e retinut duminica cu evenimente familiale...cred ca voi face echipa cu Gili in cazul in care e acceptat...ca organizator cred ca stii raspunsul la aceasta intrebare...dc nu, te rog sa-l afli sa am timp sa-i contactez pe Reyes sau Bustamante...Calin

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu uitam de Motanu' care'si cauta inca soarecele, aviz amatorilor ... Zice el ca s-ar baga , da' cu cine?? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau , la noi echipa se numeste
    BELEAUA&COCOSELU


    Alex

    RăspundețiȘtergere