duminică, 30 mai 2010

Lupii tineri, fatidicul 5 si indestructibila Camorra

Ma bucur ca am organizat primul concurs de gen din Romania, mi se pare cel putin interesant formatul. Nu mai esti singur la masa, depinzi si in acelasi timp trebuie sa joci si pentru celalalt. Faptul ca trebuie sa dai lovitura cu lovitura mai niveleaza diferenta dintre echipe. In acelasi timp, exista 2 viziuni intr-o echipa, si aici este frumusetea jocului la dublu, ca se discuta iesirile, pe unde vor fi traseele ... Asadar 11 echipe s-au aliniat astazi la start.
Am avut un tur liber dupa care am jucat cu perechea Costin - Floricel. Desi n-am jucat foarte bine, trebuie sa le multumesc pentru cadourile deosebite, in special faulturile la ultimile bile :). Meciul urmator am jucat cu echipa Lupilor Tineri ( Edy + Velicu). Pana sa ne trezim motoarele diesel se facuse deja 3-0 pentru ei si se simteau nori negri ... Bila 5 a fost cu ghinion, cred ca am ratat 70% din ele sau ratam iesirea. Insa Lupii s-au relaxat prematur si experienta a mii si mii de ore de joc si-a spus cuvantul LOL Plus ca ramas in snooker la bila 6 am urmat sfatul finului si am dat cu o manta inainte si din carambol am bagat 9, asta fost bila care ne-a descatusat si am intors meciul castigand 6-3. Pe partea cealalta de tablou tinerii Munteanu si Ionescu au ras tot inclusiv pe unii dintre favoritii hartiei Ionescu Ionut si Grig. Frate cati de Ionescu :) Am castigat si meciul asta si ne-am castigat locul in finala. Pe spate Lupii au trimis batraneii grig si Ionut prea obositi dupa party cu un sec 6-0, iar apoi vrand parca sa ne arate ca au invatat lectia revenirii au castigat de la 2-5 cu Mitrana-Mateizer si de la 3-5 cu Munteanu-Ionescu. Asadar venise vremea razbunarii pentru ei, si isi aratau coltii incercand sa ne sperie. Aici am facut mutarea castigatoare, am propus sa jucam pana la 5, asa stiam sigur ca nu mai au cum sa revina ... Sperantele lor au fost spulberate repede, pentru ca am functionat ca o masinarie perfecta, concentrati si era deja 4-0. Cel mai bun meci de astazi pentru noi. Atunci ne-am mai relaxat si au mai luat 2 jocuri, insa asta a fost tot. Gloria medaliilor galbene ne atragea ca un magnet :) Asadar, cum ar zice nea Imi, a castigat echipa cu experienta, care si-a dorit mai mult victoria si si-a materializat valoarea presand echipa adversa printr-un joc modern, combinativ ...
In rest, remarc jocurile pe muchie de cutit jucate de echipa lui Tataie, care se pare ca l-au imbatranit prematur pe colegul Alex LOL De asemenea mi-a placut felul in care cei doi s-au sustinut si comunicarea deosebita pe care au aratat-o, dar care din pacate nu poate fi redata in cuvinte. Care o mai fi batranul din echipa aia ? 

LUPII - LOCUL 2
MUNTEANU - IONESCU LOCUL 3

MITRANA - MATEIZER - LOCUL 4








GHOST ?



Un comentariu:

  1. Top website, I had not come across bilebile.blogspot.com previously during my searches!
    Carry on the superb work!

    RăspundețiȘtergere