miercuri, 9 februarie 2011

London finala pe spate - Cola masse master

Stiam ca trebuie sa plec bine , Cola  era incalzit dupa ce batuse tot pe spate. M-am concentrat, am respirat adanc :) Am spart primul si destul de bine. Ajuns la bila 7 trebuia sa tin alba langa manta si am dat prea mult efect lateral si am ratat. M-am prabusit si am ajuns la 5-1 pentru el. In acest moment mi-am luat timeout. Este bine atunci cand simti ca nu mai ai ce face sa intrerupi putin seria adversarului si tu sa te aduni. Am venit cu alt moral si am luat urmatoarele 2 jocuri. La 5-3 simteam ca am sanse sa revin. Am inceput sa il inchid cu safeuri. Am lasat din alea pe toata masa, dar a iesit incredibil cu masseuri strecurate printre bile. la un moment dat a ramas safe pentru mine si am riscat putin sa dau cu carambol dupa o bila aflata pe buzunar dar am introdus alba. 6-3. Am mai revenit o data si am facut 6-4. Am mai primit o sansa jocul urmator dar scoaterea era foarte grea. Am ramas masca. Dau jump si ramane o lovitura de distanta mare, aproape safe. Jumatate de cm mai trebuia. A inchis masa si asta a fost.

Finala s-a incheiat la 7-6 dupa ce Cola a condus tot meciul si a ratat 9 in decisiv ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu