marți, 8 februarie 2011

London - primii 16

Am regasit placerea concursului, cu suisurile si coborasurile lui, cu bilele frumoase, ratarile monumentale, glumele de pe margine, norocul sau ghinonul.
Per ansamblu sunt multumit pentru ca a mi-a crescut jocul fata de anul trecut, simtitor as zice. Mai am de lucru la capitolul incredere, concentrare si relaxare dar sunt pe drumul cel bun. Dominiakul merge foarte, foarte bine. Lovitura mi s-a imbunatatit, este mult mai curata, mai solida. desi am pacatuit la bilele in unghi langa manta la care am folosit prea mult efect lateral. Postavul fiind nou mi-a creat ceva probleme la bilele cu efect lateral. Abia ce incepusem sa percep efectele astea, iar pe postavul asta nou e alta fizica, bila alba aluneca mai mult si nu prea face curba. Asta mi-a sapat putin increderea.
Am inceput  meciul cu Bobby relaxat si increzator. Totusi n-am reusit sa intru in starea de joc perfecta si m-am chinuit ceva. la fel ca in multe meciuri in loc sa iau primul joc, am gresit o bila si totul a inceput sa fie mult mai greu. Si bilele parca reactionau altfel. Am rasuflat usurat, cateva greseli ale lui m-au bagat in meci dupa ce m-a condus 3-2. Am fost mai prudent apoi, am folosit  safeuri cand trebuia si am castigat 7-4. Urma Cola ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu